salomon kreation

pege
376 inlägg
pege 376 inlägg 10 år sedan

hej! undrar bara om salomon kreation är breda eller smala, för jag har rätt breda fötter och känner nästan inte utsidan av foten .. eller om ni vet ngra andra jibbpjäxor som är breda smile

Yessir Citera

Svar

Aspebo
1499 inlägg
Aspebo 1499 inlägg 10 år sedan

jag har för mig att jag har breda fötter, och kreation är sköna för mig, men prova i en butik`? smile

pege
376 inlägg
pege 376 inlägg 10 år sedan

okej , ja får se till o göra de : )

Yessir Citera
Jannemaffia
371 inlägg
Jannemaffia 371 inlägg 10 år sedan

kreation e grymt sköna tycker jag:)

annars finns ju spk pro och kaos.

NCP- vill du bli min 10.000 besökare? do it! Citera
linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 10 år sedan

PHS :

kreation e grymt sköna tycker jag:)

annars finns ju spk pro och kaos.

Tror ju knappast det skilljer något i bredd på dom 3 modellerna tongue

Fiberteknologi
1937 inlägg
Fiberteknologi 1937 inlägg 10 år sedan

måste bara passa på att fråga vilka som är bäst, Kaos eller kreation?

mackans
42 inlägg
mackans 42 inlägg 10 år sedan

jag har rätt så breda fötter och kreation funkar fint för mig big_smile

JFnorberg
9 inlägg
JFnorberg 9 inlägg 10 år sedan

jag har relativt breda fötter och jag gillar kreation. det här årets kreation var skönare än förra årets. men testa i affärer och sånt för att känna vad som känns rätt

etix Citera
Manutten
602 inlägg
Manutten 602 inlägg 10 år sedan

Svar ja, kreation är rätt breda samt att dom är väldigt mjuka i sidorna så det bör inte vara några problem för bredfotade wink

fisarna som låter högst luktar sällan värst Citera
tobski
220 inlägg
tobski 220 inlägg 10 år sedan

jag har breda fötter som satan själv och jag kör nordica jibb med speciella sulor som jag lagt in, perfa!

mistersedin
438 inlägg
mistersedin 438 inlägg 10 år sedan

Jag har breda fötter, mina SPK sitter jättebra. Men jibbpjäxor ska ju vara lite breda framtill smile

Fiberteknologi
1937 inlägg
Fiberteknologi 1937 inlägg 10 år sedan

jag snackade med en i vemdalens skidshop om spk och han sa att dom var totalt vädelösa?yikes Han sa att dom var så breda att det var lika bra att åka i snowboard boots, och nu värkar alla här som har den ha breda fötter så jag måste fråga ifall det är fel av mig som har vanlig bredd på foten att köpa dom? Har problem med benhinnorna så har länge tänkt på Salomon Kreation

lagerqvist
15 inlägg
lagerqvist 15 inlägg 10 år sedan

JAg köpte kration i dag helt sjukt bra pjäxa men jag har typ normal breda fötter men rekomederar dom , PEACE!!

Primacy
39 inlägg
Primacy 39 inlägg 10 år sedan

Jag har breda fötter och Salomon SPK är den ända pjäxan som sitter perfekt av de jag har testat.

Stepup
1530 inlägg
Stepup 1530 inlägg 10 år sedan

TheFibretech :

jag snackade med en i vemdalens skidshop om spk och han sa att dom var totalt vädelösa?yikes Han sa att dom var så breda att det var lika bra att åka i snowboard boots, och nu värkar alla här som har den ha breda fötter så jag måste fråga ifall det är fel av mig som har vanlig bredd på foten att köpa dom? Har problem med benhinnorna så har länge tänkt på Salomon Kreation

köp fulltilt ist, bättre pjäxa också

moderatorer är sura Citera
Gurra
783 inlägg
Gurra 783 inlägg 10 år sedan

Normala fötter är de till för.

Det är inte lätt när det är svårt Citera
Sebbeloon
46 inlägg
Sebbeloon 46 inlägg 10 år sedan

salomon spk pro model är bred och sweet.. har ett par.. kreation är smala vad jag sett

Hummpefilms! HF! Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook