Nån som handlat hos addnature?

MaxSki
37 inlägg
MaxSki 37 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad MaxSki (10 år sedan)

tjooho
Som sagt; någon som har någon erfarenhet av köp från addnature's webbshop, och kan rekommendera dem?

Hare gött allihopa

12/2
Uppföljning/ Vad hände sen?
Jo, jag beställde en hjälm, POC Recepor Bug, för 2 dagar sedan och hämtade ut den här i Linköping idag.
Det är fan bra service!

Svar

JohanKristofers
315 inlägg
JohanKristofers 315 inlägg 10 år sedan

yepp, fungerar mycket bra.

MaxSki
37 inlägg
MaxSki 37 inlägg 10 år sedan

JohanKristofers :

yepp, fungerar mycket bra.

Great, tror jag ska köpa mej en hjälm då

Monis
714 inlägg
Monis 714 inlägg 10 år sedan

Fungerade skitdåligt! Beställde en grej som enligt sidan fanns i lager och skulle vara leverad inom ett par dagar, tydligen fanns den inte alls på lager och de skulle inte få in den heller. Men det var jag tvungen att gå till markbutiken för att få reda på dagen innan jag skulle åka på skidresa. Som tur är fick jag tag på grejen på annat håll, men det är första och sista gången jag litar på addnature

Nojlas
3047 inlägg
Nojlas 3047 inlägg 10 år sedan

Har beställt några gånger från addnature, har alltid funkat klockrent.

www.dpsskis.com Citera
evol1
17 inlägg
evol1 17 inlägg 10 år sedan

Jag har bra erfarenhet av Addnature. Det har småknasat någongång, men dom har rätt upp det hela på ett snyggt sätt.

Lycka till...

Xavier
529 inlägg
Xavier 529 inlägg 10 år sedan

evol1 :

Jag har bra erfarenhet av Addnature. Det har småknasat någongång, men dom har rätt upp det hela på ett snyggt sätt.

Lycka till...

Samma erfarenhet här.

Valar Morghulis Citera
Vurpollon
178 inlägg
Vurpollon 178 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad Vurpollon (10 år sedan)

Har beställt många gånger ifrån dem. Bra och kunnig personal. Har bara positiva erfarenheter av Addnature

Pain is temporary. Glory is forever Citera
marcusen
112 inlägg
marcusen 112 inlägg 10 år sedan

instämmer med skribenterna ovan. har handlat från addnature i flera år och det har alltid fungerat mycket mycket bra.

---m Citera
sjolund
62 inlägg
sjolund 62 inlägg 10 år sedan

För min del har det varit blandade resultat. Tre beställningar har de beställda varorna kommit fram inom den lovade tiden. Vid två tillfällen har det tagit två veckor längre än lovat och vid ett tillfälle fick jag inte min jacka som jag hade beställt - trots att jag ringde och kontrollerade att den skulle finnas inne i rätt storlek och färg direkt efter beställningen.

En gång lämnade jag tillbaka en klocka som hade pajat och det tog en månad innan jag fick en ny (det var en ny klocka och inget som hade reparerats - iof. bra, men det borde inte ta en månad).

Det är några år sen och det är mycket möjligt att Addnature har blivit seriösare sen dess, men jag föredrar nog att gå förbi deras garage och plocka upp prylarna för hand om det finns något där som jag vill ha...

Andreas Citera
Ca11e95
12 inlägg
Ca11e95 12 inlägg 10 år sedan

Addnatures affär på söder är mycket bra.

JLMendieta
2 inlägg
JLMendieta 2 inlägg 3 år sedan

I ordered from them several things before a climbing trip, since they claim to have 1 day delivery and I ordered 16 days before my trip I had no doubt that I would get my hardware on time. mmmm Nope Addnature managed to screw it up and I had to leave with all my equipment. I had to buy some equipment onsite. don't trust them.

telemarkus
199 inlägg
telemarkus 199 inlägg 3 år sedan

Blir lite förvånad över att det är så blandade omdömen. Jag har handlat av Addnature i många år vid säkert ett trettiotal tillfällen och allting har alltid fungerat klockrent. Har jag beställt i rimlig tid har varan alltid levererats dagen efter. Återköp och byten har heller aldrig varit något problem.

Ski now work later Citera
tokkson
125 inlägg
tokkson 125 inlägg 3 år sedan

Trollvarning. JLmendieta är en 1 timme gammal medlem som skriver på engelska, i en 6 år gammal tråd. Känns som någon konkurrent som försöker svartmåla Sveriges överlägset bästa återförsäljare av outdoor-produkter? Även jag köpt 30+ produkter av dem. Aldrig besviken.

miol11
123 inlägg
miol11 123 inlägg 3 år sedan

Instämmer handlar en hel del där, och det har aldrig varit några problem

JLMendieta
2 inlägg
JLMendieta 2 inlägg 3 år sedan

and you point is....? is there a problem with me writing in English? I don't think that my linguistic choices reflect poorly on me or do they?

LawndartGustav
1096 inlägg
LawndartGustav 1096 inlägg 3 år sedan

tokkson :

Trollvarning. JLmendieta är en 1 timme gammal medlem som skriver på engelska, i en 6 år gammal tråd. Känns som någon konkurrent som försöker svartmåla Sveriges överlägset bästa återförsäljare av outdoor-produkter? Även jag köpt 30+ produkter av dem. Aldrig besviken.

Kan bara hålla med. Visst kan det hända att en produkt inte finns men har synts i kassas hur många dagar det då ska ta.
Helt enkelt den mest överlägsa och bästa internetbutiken i Sverige. Om man lyckas hitta fel så får man nog gå till en fysisk butik då distanshandel alltid kommer att ha fler chanser till ett misslyckande i en order wink

Åk mer jobba mindre! Citera
karlj86
85 inlägg
karlj86 85 inlägg 3 år sedan

Överlägset bästa företaget/butiken. Köper det mesta av dem. Vid de tillfällen produkterna har krånglat lr gått sönder har dem stått vid ens sida och bytt ut eller lagat sakerna.

Steenberg
12 inlägg
Steenberg 12 inlägg 3 år sedan

Helt klart bästa servicen!! Rekommenderar starkt smile

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook