Länkade produkter
Oakley Crowbar
36 recensioner, betyg 4,7

Oakley crowbar bytes-tråden!1

adamreivant
541 inlägg
adamreivant 541 inlägg 10 år sedan | Senast ändrad ovashoot (10 år sedan)

Jag har en matt vit ram med vita outriggers och vita strap med "ruggigt" svart O på. Vill helst byta mot Svart ram och Svart strap

the harder they fall the harder they come Citera
Eric_W
929 inlägg
Eric_W 929 inlägg 10 år sedan

Har ett par crows med vit strap, svarta outriggers och vit frame. dock ingen lins i.
Oanvända grejer!
Säljes för några hundra lappar eller _bytes_ mot en lins i ljusare slag.

Rädda träden. ät en bäver Citera
oskar_bergsman
173 inlägg
oskar_bergsman 173 inlägg 9 år sedan

har svarta outriggers och vit strap med ett 'hackigt' svart O på , vill byta mot något färggladare

MedlemJapaner
2020 inlägg
MedlemJapaner 2020 inlägg 9 år sedan

Eric_W :

Har ett par crows med vit strap, svarta outriggers och vit frame. dock ingen lins i.
Oanvända grejer!
Säljes för några hundra lappar eller _bytes_ mot en lins i ljusare slag.

Jag antat att du inte vill ha en persimmon?

Ett claim om dagen är bra för magen. Citera
ollenyman
135 inlägg
ollenyman 135 inlägg 9 år sedan

ovashoot :

Jag har en matt vit ram med vita outriggers och vita strap med "ruggigt" svart O på. Vill helst byta mot Svart ram och Svart strap

har ett par mattsvarta med vitt O på om du är intresserad av att byta?

Isberget
74 inlägg
Isberget 74 inlägg 9 år sedan

Härligt, beställde ett par Crowbars från The USA för 65 USD, grymt bra pris och helt nya. Helt vita med den classiska strapen. Samma som Tanner har i Believe. FFETTT

Faster !Faster!! FASTER!!!!!! Citera
henning2
1345 inlägg
henning2 1345 inlägg 9 år sedan

Har ett par med röda(bright red) som jag kan byta bort lite delar på...svara på min sida!

comeback Citera
Blidee
788 inlägg
Blidee 788 inlägg 9 år sedan

Vill gärna byta till mig en Terje Håkansson strap, har ramen och pink iridium lins som inte passar så bra ihop med mig svarta strap (Den vanliga med vitt O på) Någon som är intresserad av det bytet? Har även 2st crowbars till salu om någon skulle va intresserad av det (Hoppas jag inte blir varnad för reklam på forumet nu yikes)

www.protectourwinters.org Citera
BusigaBosse
134 inlägg
BusigaBosse 134 inlägg 9 år sedan

nån som vill byta fire iridium mot fire iridium

BusigaBosse
134 inlägg
BusigaBosse 134 inlägg 9 år sedan

skrev fel,, nån som vill byta fire iridium mot pink iridium tongue

GummiTarZaN
43 inlägg
GummiTarZaN 43 inlägg 9 år sedan

Hogizz :

mAttiaSb :

Synd att man inte sitter med en "airbrush" hemma då...

Andra tips som går att pensla på typ?

Fattar inte varför folk vill att du ska airbrusha.
Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.

lovar att det blir mycket bättre med en airbrush... finns o köpa för en billig pening på jula eller clas olsson

fiddy e bajs Citera
mgard
53 inlägg
mgard 53 inlägg 9 år sedan

GummiTarZaN :

Hogizz :

mAttiaSb :

Synd att man inte sitter med en "airbrush" hemma då...

Andra tips som går att pensla på typ?

Vanlig sprayfärg och klarlack shall do the work, jag menar som folk lackar ju bilarna med det och du ska ha det på ett par skidglasögon. borde ju sitta.

lovar att det blir mycket bättre med en airbrush... finns o köpa för en billig pening på jula eller clas olsson

GummiTarZaN
43 inlägg
GummiTarZaN 43 inlägg 9 år sedan

mgard :

GummiTarZaN :

Hogizz :

funkar ju också big_smile

fiddy e bajs Citera
rrens
404 inlägg
rrens 404 inlägg 9 år sedan

Jag vill ha ett par crowbars, lite roliga färger och kombinationer

Blide
804 inlägg
Blide 804 inlägg 9 år sedan

http://cgi.ebay.com/OAKLEY-CROWBAR-snow … 911.c0.m14

Har köpt av honom, tog 10-12 dagar att få gogglarna. Fick betala totalt 835 för mina röda med black iridium, HELT okej skulle jag vilja påstå...

double-G
300 inlägg
double-G 300 inlägg 9 år sedan

jag har ett par royal blue som ja skulle vilja byta

helst skulle jag vilja ha:

- vita/svarta outriggers
- svart ram

kom med förslag smile
skriv i gb

oh my shizzle Citera
Kgis
1194 inlägg
Kgis 1194 inlägg 9 år sedan

Har en black iridium som jag vill byta mot pink iridium!

Kinkan
1591 inlägg
Kinkan 1591 inlägg 9 år sedan

Gudrunnator :

Har en black iridium som jag vill byta mot pink iridium!

kan vara interesserad om den e i riktigt bra skick smile

JonatanAllden
100 inlägg
JonatanAllden 100 inlägg 9 år sedan

har ett par svarta outriggers någon som är sugen att byta.Hälst mott ett par vita!

Filleee
453 inlägg
Filleee 453 inlägg 9 år sedan

Byter ett par Dragon rouge vit/guld mot ett par crowbar
som nya knappt använda

GustavFrandfors
670 inlägg
GustavFrandfors 670 inlägg 9 år sedan

Jag har ett par helröda crowbars och extra outriggs i svart. Kom med förslag på byte i gästbok.

Totalt nonsens Citera
eRocklow
289 inlägg
eRocklow 289 inlägg 9 år sedan

Har crowbar med grå ram, skulle vilja byta mot neon grön eller något annat frrräsigt, kom med förslag om ni är sugna smile

The_teo
1134 inlägg
The_teo 1134 inlägg 9 år sedan

Har mattsvart fram och outriggers, vill byta mot en gul och en grön outrigger samt en gul ram.. :-)

Har ni någon av det? Pm'a mej!

www.epicplanks.com Citera
fellkan
123 inlägg
fellkan 123 inlägg 9 år sedan

har hel vita vill byta ramen mot svart ellet hells allt både strapp outriggers och ram mot en helt svart "kitt"

ekdahl
3273 inlägg
ekdahl 3273 inlägg 9 år sedan

straps: brun och denim
frames: svart och denim

öppen för förslag.

go big or go home. biiatch Citera
ThomasE
728 inlägg
ThomasE 728 inlägg 9 år sedan

Isberget :

Härligt, beställde ett par Crowbars från The USA för 65 USD, grymt bra pris och helt nya. Helt vita med den classiska strapen. Samma som Tanner har i Believe. FFETTT

Vart ? yikeso

bjoorklund
3 inlägg
bjoorklund 3 inlägg 9 år sedan

Någon som vet om man skulle kunna separera innerlinsen från ytterlinsen? Fyller innerlinsen nån funktion? Har nämligen en sjuukt repig innerlins som jag skulle behöva ta bort...

thom8
951 inlägg
thom8 951 inlägg 9 år sedan | Senast ändrad thom8 (9 år sedan)

bjoorklund :

Någon som vet om man skulle kunna separera innerlinsen från ytterlinsen? Fyller innerlinsen nån funktion? Har nämligen en sjuukt repig innerlins som jag skulle behöva ta bort...

det är nog inte så smart, anledningen att det är dubbla linser är att man får som en isolering emellan, vilket gör att ytterglaset hålls kallt och innerglaset varmt och därför fäster inte svettvattenångan på det inre varma glaset. kondens bildas ju när vattenånga träffar en kall yta, så meningen med dubbla linser är för att slippa imma. så det är nog bättre att bara köpa en ny lins.

I övrigt så har jag en svart ram, vita outriggers och vit strap att byta med den som vill. kan byta mot vad som helst i stort sett

WWW.THOM8.NET Citera
eRocklow
289 inlägg
eRocklow 289 inlägg 9 år sedan

någon som har en vit ram som skulle vilja byta den mot en grå ?

Skantorp
18 inlägg
Skantorp 18 inlägg 9 år sedan

Har ett par 2007 oakly crowbar denim med amber polarized lense (tror jag, gul iaf) som jag byter mot andra crowbars, gärna med samma lins, eller inget byte av linsen!

Johanna Citera
Filleee
453 inlägg
Filleee 453 inlägg 9 år sedan

har en tanner hall strap 08/09 som ja skulle vilja byta mot en svart strap. skriv i gb!

MedlemJapaner
2020 inlägg
MedlemJapaner 2020 inlägg 9 år sedan

har en röd metallic ram och carbon riggers. Även jag är öppen för förslag...

Ett claim om dagen är bra för magen. Citera
AGG3
2 inlägg
AGG3 2 inlägg 9 år sedan

Vill byta orginal linsen på crowbar. Förslag?

Agge was here Citera
AGG3
2 inlägg
AGG3 2 inlägg 9 år sedan

Vill byta orginal linsen på crowbar. Kan även tänka mig att köpa någon annan lins för ett bra pris. Öppen för förslag

Agge was here Citera
mgard
53 inlägg
mgard 53 inlägg 9 år sedan

jag skulle vilja köpa en ljusare lins till mina crowbars. nu har jag en fire iridium och det är inte optimalt för svenskt väder.

så om någon har en ljus lins till crowbars vill jag köpa den smile

eHogstrom
1836 inlägg
eHogstrom 1836 inlägg 9 år sedan

Nu går jag officiellt ut med att jag måste varit cp i huvudet när jag skrev i den här tråden om att måla med sprayfärg. Skiten skulle nog mest troligt spricka. Vet inte vad jag tänkte riktigt.. Sry bout that. Men för att nu försöka återgärda det så går det att färga sina brillor på ett annat sätt.

På samma sätt som du kan färga kläder!

Osäker på om jag fuckade upp lr om färgen var oduglig för min del.
Körde med "Herdins Textile Colour - multi fibre -" just under kokningspunkten i 20min.
Varmen gör att porerna i plasten öppnas upp och färgen kan sticka fast. Du kan BARA färga mörkare (så om du har vita kan du göra i stortsett allt). Ju längre du har dom i, desto mörkare blir dom dessutom. Men mer än 20min ger inte.

Som sagt vet jag inte om jag ska skylla på mig lr färgen men detta är mitt slutresultat med Svart färg (Körde bara outriggers och dom var samma färg som ramen): http://www.imagehost.se/images/yr3gt0ap.jpg

Så, gå och förstör mammas kastruller nu

I ride fat twins. LÅ LÅ LÅ Citera
Raaz
396 inlägg
Raaz 396 inlägg 9 år sedan

Har en Danny Kass frame som jag skulle vilja byta mot en turkos frame.. nån som e sugen? smile

oskarfahlstrom
25 inlägg
oskarfahlstrom 25 inlägg 9 år sedan

Har en vit strap med svart "O".

Byter gärna mot någon kul färg. Helst brun, röd eller blå.

o f a h l s t r o m Citera
oskar_bergsman
173 inlägg
oskar_bergsman 173 inlägg 9 år sedan | Senast ändrad oskar_bergsman (9 år sedan)

Har ett par helt vita crowbars, kan tänka mig att byta ut alla delar på dessa , nästan alla färger är lockande ! har även en H.I yellow lins och en black iridium som jag kan tänka mig att byta bort !

M-agne
75 inlägg
M-agne 75 inlägg 9 år sedan

Tja , jag har ett par röda crowbars med svarta outriggers med pink iridium och brownlens . letar efter helsvart ram med nästan vilken lins som helst. om du vill byta säg till !

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook