säsonga i St Anton 10/11

pontuswe
2 inlägg
pontuswe 2 inlägg 8 år sedan

gillar att alla vill ta julen sjukt seriöst även om man inte är hemma wink

richie_sthlm
181 inlägg
richie_sthlm 181 inlägg 8 år sedan

lovstraand :

bangar lätt inte på att flörta lite med någon som har bil och dra ihop ett litet gäng och åka till ikea för att köpa in lite julgrejer!

winkwink

Guusttaf
3 inlägg
Guusttaf 3 inlägg 8 år sedan

Fan vad nice att så många ska ner till säsongen 10/11 big_smile Vi är tre killar från malmö som dra ner den 27 november, ses där"!

Peace

lovstraand
44 inlägg
lovstraand 44 inlägg 8 år sedan

jag är så galet taggad på dessa vintermånader så jag vet inte vad. vill bara åka nu nunununuuuu!

Gillmen
6 inlägg
Gillmen 6 inlägg 8 år sedan

lovstraand :

jag är så galet taggad på dessa vintermånader så jag vet inte vad. vill bara åka nu nunununuuuu!

Då är vi två! smile Kommer bli episkt!

borglund
34 inlägg
borglund 34 inlägg 8 år sedan

Kommer bli stelt tror jag.

Everyday Is A Saturday Citera
lovstraand
44 inlägg

richie_sthlm :

lovstraand :

bangar lätt inte på att flörta lite med någon som har bil och dra ihop ett litet gäng och åka till ikea för att köpa in lite julgrejer!

winkwink

haha

emil87
9 inlägg
emil87 9 inlägg 8 år sedan

Vi är 3 polare som kom ner till Anton idag 10/11, vi bor för tillfället i st.jakob men letar boende i Anton,, tips?.. någon mer som är nere och har lust att ta en öl en kväll och snacka lite skit ?
Ciao

AwYeahDawg
5 inlägg
AwYeahDawg 5 inlägg 8 år sedan

Kom ner hit den 3e med en polare, gött att se fler folk anlända nu smile Boende har vi redan kirrat.

Emil87: Sugen pa en öl senare ikväll? Pa freda blir det funky chicken, det enda stället som har öppet just nu verkar det som.

PMar mitt nummer!

richie_sthlm
181 inlägg

kan rekommendera Fanghouse, det är öppet året runt och en riktigt skön ägare (Hasse). Hälsa från Richie!

KristineAsblom
29 inlägg
KristineAsblom 29 inlägg 8 år sedan

GAAAH längtar nu!

Bandgren
58 inlägg
Bandgren 58 inlägg 8 år sedan

Emil87 & AwYeahDawg kommer ner te stanton nu på tisdag den 16 sugna på att ta en öl och tjöta lite? smile

Daviddavid
12 inlägg
Daviddavid 12 inlägg 8 år sedan

Jag och 5 grabbar kommer ner nu på onsdag, äntligen!

Oscarrr_88
7 inlägg
Oscarrr_88 7 inlägg 8 år sedan

Sjuukt avundsjuk på alla som redan är nere!! Själv jobbar jag ytterligare en vecka i slaskiga sverige.. men den 29e flyger vi till münchen och sedan vidare med tåg till st.anton!! Ser verkligen ljuset i slutet av tunneln:D någon som är där nere och vill berätta lite om vädret? smile hur kallt är det och hur mycket gåshud får ni när ni vaknar och det har kommit mer snö?smile är en firsttimer.. har en liten fråga angående inköp av kläder. ska köpa ny jacka, byxor och bindningar till snowboarden.. bör jag köpa det i sverige eller har dom rimliga priser där nere?

så sjukt taggad!! ska bli grymt kul att träffa alla härliga människor och förstås allt puder!

emil87
9 inlägg

Bandgren - absolut, låter som e toppen idé, skicka ett sms när du är nere så hörs vi av 0046702146808

oscarr_88 - Vädret är sol/blå himmel, man ser lite snö på toppen av backarna runt byn, men ingen snö här nere än sad
dom säger att snöns väntas komma näst nästa vecka.
kläder utrustning etc är som i sverige, så det gör du vilket du vill smile

Bandgren
58 inlägg

Fan va underbart emil87! smile smsar när jag kommer ner!

See you guys down there! RESFEBER! hahaha

Soophie
138 inlägg
Soophie 138 inlägg 8 år sedan

Oscarrr_88 :

Sjuukt avundsjuk på alla som redan är nere!! Själv jobbar jag ytterligare en vecka i slaskiga sverige.. men den 29e flyger vi till münchen och sedan vidare med tåg till st.anton!! Ser verkligen ljuset i slutet av tunneln:D någon som är där nere och vill berätta lite om vädret? smile hur kallt är det och hur mycket gåshud får ni när ni vaknar och det har kommit mer snö?smile är en firsttimer.. har en liten fråga angående inköp av kläder. ska köpa ny jacka, byxor och bindningar till snowboarden.. bör jag köpa det i sverige eller har dom rimliga priser där nere?

så sjukt taggad!! ska bli grymt kul att träffa alla härliga människor och förstås allt puder!

Tja

Kom förbi Surfers Paradise, vi har tok shysstagrejer som vi nyss packade upp, visst är det dyrare än Everest men oxa jävligt mycket bättre! . Även bindningar fran förra aret.

Ses i butiken!
-S

hollibob
122 inlägg
hollibob 122 inlägg 8 år sedan

Då var det bestämt, tillbaka till Anton it is! Tre rutinerade puderrävar droppar in den 7e dec. Lagg skall åkas och öl skall förtäras!

lovstraand
44 inlägg

hollibob :

Då var det bestämt, tillbaka till Anton it is! Tre rutinerade puderrävar droppar in den 7e dec. Lagg skall åkas och öl skall förtäras!

såg eran crib-film här på freeride! ska bo i krypinet som ni bodde i! smile

marux
165 inlägg
marux 165 inlägg 8 år sedan

En fotograf som drar ner och säsongar som letar efter skönisar att plåta ute i snönsmile någon som är taggad?
Har en liten buggig flash-sida...kräver några refresh'ar. http://www.marcusronne.com

Vi åker ner i två gäng, jag och 2 till den 24e November och 5 till typ den 26e.

Har bokat stuga första veckan för att hitta nå boende för oss 3 i första gänget via Mailbox eller nå...

toveochsara
9 inlägg
toveochsara 9 inlägg 8 år sedan

Vi kom ner igår kväll och har vandrat runt lite på stan idag, men just nu verkar det vara ganska dött så hoppas att fler kommer ner snaaart!!:p Förresten någon av er som är här som vet varför mailbox är stängt idag???

Btw det snörar!! big_smile

//Sara och Tove

Oscarrr_88
7 inlägg
Oscarrr_88 7 inlägg 8 år sedan

toveochsara :

Vi kom ner igår kväll och har vandrat runt lite på stan idag, men just nu verkar det vara ganska dött så hoppas att fler kommer ner snaaart!!:p Förresten någon av er som är här som vet varför mailbox är stängt idag???

//Sara och Tove

fan va nice! nedräkningen är verkligen på gång här, är nere på måndag om 13dagar xD

emil87
9 inlägg

gott att se att lite folk har kommit ner!
btw några idioter till svenskar gjorde inbrott i spa butiken inatt haha, dom åkte fast! Härlig sässong i österrikiska häktet smile
Vad säger alla som är nere om att träffas på pubb Fanghaus ikväll och klippa några stora stark??
Dom som inte vet var det ligger så ligger det vid nassereinbahn, 100m från shcell macken i början av anton smile
cya

toveochsara
9 inlägg

haha, bra jobbat! :s :p

Men det låter nice, vi är på! Tror vi har koll på var det ligger så ses där!! typ runt 9 eller? smile

emil87
9 inlägg

9 låter toppen smile vi är 3 killar, alla har keps så ni känner nog igen oss

lilldogen
77 inlägg
lilldogen 77 inlägg 8 år sedan

emil87 :

gott att se att lite folk har kommit ner!
btw några idioter till svenskar gjorde inbrott i spa butiken inatt haha, dom åkte fast! Härlig sässong i österrikiska häktet smile
Vad säger alla som är nere om att träffas på pubb Fanghaus ikväll och klippa några stora stark??
Dom som inte vet var det ligger så ligger det vid nassereinbahn, 100m från shcell macken i början av anton smile
cya

hah, sprang mel C ifatt de? fail

Bandgren
58 inlägg

Kom precis ner! sjukt underbart! skickat ett sms te dig emil! smile jag dycker säker också upp vid 9 sen smile

lovstraand
44 inlägg

Jag vill ocksååååååååå!

toveochsara
9 inlägg

emil87 :

9 låter toppen smile vi är 3 killar, alla har keps så ni känner nog igen oss

haha okej, ses då wink

emil87
9 inlägg

lilldogen - nej haha polisen tog idioterna, dom stog kvar inne i affären och drack redbull...

richie_sthlm
181 inlägg

toveochsara :

//Sara och Tove

Om ni har laptops så kan ni gå till Arl Rock som ligger bredvid tågstaionen, de har gratis internet om man köper en cafe eller dryck.

richie_sthlm
181 inlägg

emil87 :

Vet du vilka bummarna är?

emil87
9 inlägg

richie_sthlm :

emil87 :

nej ingen aning vilka dom var, 3 killar i 18 årsåldern sa mel

richie_sthlm
181 inlägg

emil87 :

richie_sthlm :

emil87 :

nej ingen aning vilka dom var, 3 killar i 18 årsåldern sa mel

hoppas de blir utkastade ur stan tom. ur landet big_smile

marux
165 inlägg
marux 165 inlägg 8 år sedan

En fotograf som drar ner och säsongar som letar efter skönisar att plåta ute i snönsmile någon som är taggad?
Har en liten buggig flash-sida...kräver några refresh'ar. http://www.marcusronne.com

Vi åker ner i två gäng, jag och 2 till den 24e November och 5 till typ den 26e.

Har bokat stuga första veckan för att hitta nå boende för oss 3 i första gänget via Mailbox eller nå...

LURKEN1823
133 inlägg
LURKEN1823 133 inlägg 8 år sedan

richie_sthlm :

emil87 :

Stannardomkvarkommerdomfåentungsäsong.......

Biatch! Citera
HannesAndren
21 inlägg
HannesAndren 21 inlägg 8 år sedan

LURKEN1823 :

richie_sthlm :

emil87 :

Verkligen det sämsta stället att göra en sådan grej på, jobbig säsong är vad dem har framför sig.

Kaxs Citera
richie_sthlm
181 inlägg

HannesAndren :

LURKEN1823 :

richie_sthlm :

Verkligen det sämsta stället att göra en sådan grej på, jobbig säsong är vad dem har framför sig.

Hoppas vi får reda på vilka det är, så man kan hänga ut dem!

MoaK
8 inlägg
MoaK 8 inlägg 8 år sedan

Tänkte höra om nån av er vet hur viktigt det är att boka tågbiljett från Zurich till St Anton hemifrån? Vi kommer till Zurich på förmiddagen den 7 december och hade tänkt att köpa biljetter till St Anton när vi väl är därnere. Men vet ni om högsäsongen har satt igång då så det kan vara svårt att hitta biljetter så man ska köpa biljett innan vi kommer dit?!

richie_sthlm
181 inlägg

MoaK :

Tänkte höra om nån av er vet hur viktigt det är att boka tågbiljett från Zurich till St Anton hemifrån? Vi kommer till Zurich på förmiddagen den 7 december och hade tänkt att köpa biljetter till St Anton när vi väl är därnere. Men vet ni om högsäsongen har satt igång då så det kan vara svårt att hitta biljetter så man ska köpa biljett innan vi kommer dit?!

De gånger jag åkt till zurich så har det inte varit några problem alls med att få tag på tågbiljetter. Ibland kan det dock bli lite tajt med tid mellan stoppen flygplatsen - zurich - stanton.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook