säsonga i St Anton 10/11

Frozenfart
48 inlägg
Frozenfart 48 inlägg 8 år sedan

Tänkte fråga någon av er som är i st anton redan, vad kostar ett liftkort för 3 veckor exakt? skulle vara skönt att veta tongue

keith
59 inlägg
keith 59 inlägg 8 år sedan

jag springer ner å kollar med liftsnubben, gör det nu...

keith
59 inlägg

nee shit de va ingen där, tar det i morgon

krusher
28 inlägg
krusher 28 inlägg 8 år sedan

okej, får kolla det imorn, va också på väg ner för att kolla men känns olönt om det va stängt.

Christoffer Ohlsson Citera
Frozenfart
48 inlägg

haha ansträng din inte för mkt men vore najs att veta big_smile

keith
59 inlägg

jag går in å kollar på nätet nu

Robertzon
15 inlägg
Robertzon 15 inlägg 8 år sedan

469 euro kostar de för 21 dagar hmm

Robertzon
15 inlägg
Robertzon 15 inlägg 8 år sedan

så står de på liftkartan iaf....om du e 91a så kostar de 403 sen till kommer nog liftkortet med på typ 5 eoru

Frozenfart
48 inlägg

Tack Robertzon
då vet man iaf hur mkt man kan lägga på att gå ut den första veckan! wink

slalomgran
25 inlägg
slalomgran 25 inlägg 8 år sedan

Vad kostar ett säsongs kort?

vickank2
7 inlägg
vickank2 7 inlägg 8 år sedan

slalomgran :

Vad kostar ett säsongs kort?

710 €

Veronica Citera
Rising88
4 inlägg
Rising88 4 inlägg 8 år sedan

Hejsan!

2 grabbar som just kommit fram till St. Anton. Letar boende för fullt, finns det nagra bäddar nanstans?
Allt är av intresse. Sa länge vi kan börja aka skidor sa funkar allt!

+46763482448
+46706672937

Snälla hjälp oss!

pocapontus
8 inlägg
pocapontus 8 inlägg 8 år sedan

Hej alla glad och ni andra.
Jag har ett liftkort till salu. Det är betalt för hela säsongen men killen som använde det har dragit tillbaks till Sverige. Maila mig på walbergpontus@hotmail.com

Peace!

thorfalk
13 inlägg
thorfalk 13 inlägg 8 år sedan

Hei, ska nedover på lørdagen, lurte på ossen forholdene ser ut. noen som kan gi en snow report, hadde vi blitt veldig glade.

-Thor

thorfalkanger Citera
thorfalk
13 inlägg
thorfalk 13 inlägg 8 år sedan

Hei, vi er en gjeng som skal nedover på lørda og lurer svært på ossen forholedene ser ut der nede nå. hadde vært fett om noen kunne gi oss en vær rapport fra st anton og områdene rundt.

-Thor

thorfalkanger Citera
vike22
6 inlägg
vike22 6 inlägg 8 år sedan

Tja!
Vi är två killar som äger boende här i st anton, vi har 6 bäddar så 4st lediga, bor centralt, och ni kan stanna till säsongens slut.
Ingen betalning behövs, då vi själva inte betalar för det heller, men vi hade dock kunnat behöva en hemresa till Sverige vid säsongens slut!

Tack!

Olindby
67 inlägg
Olindby 67 inlägg 8 år sedan

Kom och jobba på ulmer hutte. Tiderna är ca 1130 - ca 15. Man får käk när man slutar och man behöver inte jobba alla dagar i veckan. Vi som jobbar där behöver avlastning så sväng förbi och snacka med dom ffs.

Katarinaw
4 inlägg
Katarinaw 4 inlägg 8 år sedan

Vi är två tjejer som söker boende i st anton så snabbt som möjligt, vi blir glada för alla tips som finns.

Det är lättast att nå oss via telefon;

Katarina - +436803340360

Anne - +436803340951

Tack!

HannesAndren
21 inlägg
HannesAndren 21 inlägg 8 år sedan

vike22 :

Tja!
Vi är två killar som äger boende här i st anton, vi har 6 bäddar så 4st lediga, bor centralt, och ni kan stanna till säsongens slut.
Ingen betalning behövs, då vi själva inte betalar för det heller, men vi hade dock kunnat behöva en hemresa till Sverige vid säsongens slut!

Tack!

Tjena!
Har skickat ett PM till dig angående boendet!
Svara gärna på det eller här, bara så man vet. Är riktigt intresserade!
Hoppas inte det är för sent dock! smile

Peace
Hannes

Kaxs Citera
simoo
12 inlägg
simoo 12 inlägg 8 år sedan

Hanne ovanligt att du behöver flytta!

hyde
1 inlägg
hyde 1 inlägg 8 år sedan

Jag och en polare tänkte köra ner till St. Anton den 4e eller 5e feb. Vi har en plats ledigt i bilen om någon behöver lift och kan betala sin del av bensinen. Vi kör från Skåne så om du vill bli upp hämtad så hade Malmö varit soft!

Frid

lrsn
6 inlägg
lrsn 6 inlägg 8 år sedan

Når åpner heisene i St. Anton?

farbrorbauer
88 inlägg
farbrorbauer 88 inlägg 8 år sedan

Hallå,

Jag (easy-going guy) behöver boende i st anton från februari tills säsongens slut. Har med mig en luftmadrass så jag behöver typ, ett golv egentligen men en säng hade ju varit det bästa. Hjälper självklart till med hyran och mat och allt sånt.

Hoppas någon av er har något. Är inte så kräsen.

Tja!

Det ingen vet dör ingen av. Citera
jimhoe
30 inlägg
jimhoe 30 inlägg 8 år sedan

Någon som vet något om detta? Var hände det någonstans? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8522273.ab

merllin
1 inlägg
merllin 1 inlägg 8 år sedan

Behöver nu en ersättare till mitt boende som ligger ovanför Restaurang Taps, från den 25 februari till resten av säsongen. Delar lägenheten med 4 svenska killar. Lyan är 75 m² stor, har kök, toalett med mera och är tokfräsch. Ski in och Ski out och har stor balkong över Krazy Kanguruh.
Priset är 20 Euro natten (600 i månaden)
Skicka ett mail för mer info! (merllin8@hotmail.com)
//Martin

stinarichard
19 inlägg
stinarichard 19 inlägg 8 år sedan

Heej! Jag har precis sagt upp mig från mitt städjobb, det är 2dagar/vecka och det blir ca 12h/vecka. Man får ut ca 400-500E i månaden. Är det någon som är intresserad av att ta över det så hör av er. Hon chefen skulle bli jätteglad. MVH Stina
06644768575

Bandgren
58 inlägg
Bandgren 58 inlägg 8 år sedan

jimhoe :

Någon som vet något om detta? Var hände det någonstans? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8522273.ab

yes, det hände under valfagerbahn, var där och kollade häromdagen och jag förstår inte vf man ens skulle åka där. det är ca 100m stup rakt ner och lite cliffhangers var 20-30m.. inte för att vara allt för taskig men svensk man på 46 år ålder kl 4 på eftermiddagen, ngr öl i kroppen? hmm

oliverniv
13 inlägg
oliverniv 13 inlägg 8 år sedan

hej.

jag är en lugn umeå kille på 20, kommer ensam till st anton typ 12e mars. letar billigt boende i alla former. allt är av intresse, golv, soffa, säng!

skicka ett PM eller 00467 606 202 28

mvh

oliver

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook