Länkade produkter
VholdR ContourHD 1080p
1 recensioner, betyg 4

Var hittar man Contour HD att köpa från USA

ripis
9 inlägg
ripis 9 inlägg 8 år sedan

Tjo!

Som rubriken lyder så undrar jag om någon har tips på butik(er) i USA som säljer Contour 1080p-kameran och skickar till Sverige. Tänkte utnyttja den låga dollarn till att spara lite pengar, men alla butiker jag hittat efter lite spontangooglande skickar endast inom USA (och om dom skickar till sverige var vinsten marginell mot junkyards reapris på 2999:-). Så tips mottages tacksamt, även för GoPro-kameran om den ligger en bit under 3000 kr smile

Svar

Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 8 år sedan

du får tänka på att moms, tull och speditionskostnader tillkommer. dvs åtminstone 30% upp på priset.

clnorberg
131 inlägg
clnorberg 131 inlägg 8 år sedan

du får köpa min 720p

ripis
9 inlägg
ripis 9 inlägg 8 år sedan

Lee-nus: Absolut, men har hittat för så lågt som ~1900, vilket gör att 30% på det fortfarande gör en klar skillnad mot att köpa i sverige.

clnorberg: Var intresserad av 1080's 720-läge med 60 fps dock, vilket om jag har förstått det rätt 720-modellen saknar.

karln
252 inlägg
karln 252 inlägg 8 år sedan

http://cgi.ebay.com/VHOLDR-CONTOURHD-10 … 3cb1c6f43f

Han kan skriva ner värdet och skicka som gift och ber du honom skicka med USPS kan jag nästan garantera att det inte kommer fastna i tullen. UPS och Fedex är ganska jävliga på att fastna... och som du själv säger i värsta fall om det fastnar får du pröjsa cirkus 2200spänn vilket fortfarande är en bit billigare än junkyards rea.

ZackariasL
83 inlägg
Willlmutt
330 inlägg
Willlmutt 330 inlägg 8 år sedan

Är du student kan du köpa contour 1080 för drygt 1800 kr på dustinhome!

oboy Citera
R-R
1176 inlägg
R-R 1176 inlägg 8 år sedan

Willlmutt :

Är du student kan du köpa contour 1080 för drygt 1800 kr på dustinhome!

WOOOT FAN VA NAJS!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook