Vilka ska bo på Trysil personalhotell 2010-2011?

niklasgbg
17 inlägg
niklasgbg 17 inlägg 8 år sedan

Hej mitt namn är Niklas och jag ska upp till trysil från 1nov till 1maj med kompisen. Vi kommer att bo på Trysil personalhotell så det kunde vara skoj att samla ihop lite folk som ska bo där eller redan bor där på denna denna tråden. Om någon redan har bott där är ja tacksam för en liten beskrivning på hur det är att bo där?

Ses i Trysil 2010-2011

Svar

ssofia90
13 inlägg
ssofia90 13 inlägg 8 år sedan

Jag kommer bo där i vinter, kommer i mitten av november, du kankse kan berätta för mig hur det är där? big_smile

niklasgbg
17 inlägg
niklasgbg 17 inlägg 8 år sedan

Okej vad skoj big_smile

Det är rätt små lägenheter men nära till backar och party. (Så här ser det ut) http://2.bp.blogspot.com/_mnfCu90j2ig/S … C00015.JPG

RrrR
44 inlägg
RrrR 44 inlägg 8 år sedan

Ser bra ut utifrån iaf. Ska bli gott att komma upp och börja.

Niklas: Funkar lägenheterna eller är de för små? och har det kommit nån snö än?

Tuneld
42 inlägg
Tuneld 42 inlägg 8 år sedan

Roligt för er som ska bo där! Den lilla erfarenhet jag har av det stället är att kyl/frys är väldigt små för snåla svenska säsongare wink
Själv håller jag ställningarna nere på Slettmon som vanligt, ses i Trysil!

FridaGudmundsson
1 inlägg
FridaGudmundsson 1 inlägg 8 år sedan

Jag ska med bo där i vinter! smile
Kommer upp runt 1 december, ska jobba på knettsetra! smile
Vi ses snart //Frida

Julia
6 inlägg
Julia 6 inlägg 8 år sedan

Hamnar ju på IDP's personalhotell, det är väl samma. I så fall ska jag bo där med smile

ssofia90
13 inlägg

Jag det är det, jag jobbar också för IDP, så vi kanske kommer synas en del smile

Julia
6 inlägg

Antagligen, kul att höra av någon i "samma sits", åker du upp ensam eller har du någon kompis med dig?smile

ssofia90
13 inlägg

Nej jag botr med en vän från tyskland. När kommer du upp då? smile

Julia
6 inlägg

Jag kommer upp den 15:e. Du då?
Kul för dig att få bo med någon du känner. smile
Pratade med chefen häromdagen och jag hamnar visst i tillfälligt boende ca 1 månad innan personalboendet har byggts klart. Ska bo med 6-8 andra verkar det som, sova i våningssäng..Haha lite som att åka på läger tongue

Flerkz-B2
62 inlägg
Flerkz-B2 62 inlägg 8 år sedan

Jag ska jobba på idp, och kommer upp till den 15:e smile men vi ska inte bo på hotellet tror jag, för vi va 3 st! men de blir nog bra! hoppas de kommer bli kul smile

Flerkz Citera
ssofia90
13 inlägg

Ni som ska jobba på IDP, ska ni jobba på hotellet eller hytterena?

gogubbe
28 inlägg
gogubbe 28 inlägg 8 år sedan

Jag kommer upp och åker lite snålskjuts på dem jag känner som kommer säsonga där. Med start på Nyår..

Julia
6 inlägg

jo, undrar också vart vi IDP'are ska jobba med, det verkar inte bli så mycket jobb den här helgen ändå..börjar väl ordentligt nästa helg smile hoppas! vill ju inte bara spendera pengar

joaanna
7 inlägg
joaanna 7 inlägg 8 år sedan

någon som hört när de nya personalhotellet blir klart.. jag bor nere i centrum tillfälligt vilket känns helt off om man vill träffa lite säsongare och hänga!?!

v-larsson
1607 inlägg
v-larsson 1607 inlägg 8 år sedan

Jag ska med jobba på IDP. Drar upp i mellandagarna. ska bo på personalhotellet.

go big or go to lindvallen Citera
ssofia90
13 inlägg

De håller på att bygga för fullt utanför på de nya "hotellet" och de går ganska snabbt. Joanna, du kan ju alltid komma upp hit någon helg så kan du får träffa några säsongare smile

IDP, i stugorna eller hotellet?

v-larsson
1607 inlägg

ssofia90 :

De håller på att bygga för fullt utanför på de nya "hotellet" och de går ganska snabbt. Joanna, du kan ju alltid komma upp hit någon helg så kan du får träffa några säsongare smile

IDP, i stugorna eller hotellet?

Vet ej ännu. Du då?

ssofia90
13 inlägg

Jag har jobbat i IDP på hotellet i över en månad nu smile

v-larsson
1607 inlägg

ssofia90 :

Jag har jobbat i IDP på hotellet i över en månad nu smile

Ok, funkar det bra? Hur många timmar får du i veckan ungefär?

ssofia90
13 inlägg

Ja men det är skitbra, tycker om alla jag jobbar med och just nu får vi väl en 20-30 timmar i veckan, iaf på hotellet. Den riktiga säsongen börjar dock nu vid jul så nu kommer det nog bli mycket mer.

joaanna
7 inlägg
joaanna 7 inlägg 8 år sedan

aaah de får jag lätt göra sofia! mkt nice folk och fest där uppe eller? vi har fått erbjudande om ett hus som vi kanske ska dela tre pers på... ligger bara 3 min ner från radisson. lite småsugen.. eller rekomenderas personalhotellet?

v-larsson
1607 inlägg

ssofia90 :

Ja men det är skitbra, tycker om alla jag jobbar med och just nu får vi väl en 20-30 timmar i veckan, iaf på hotellet. Den riktiga säsongen börjar dock nu vid jul så nu kommer det nog bli mycket mer.

Låter ball! Är jäkligt pepp nu. Kommer bli en dryg sista vecka på jobbet här hemma.

ssofia90
13 inlägg

Joanna, Jag tror ni kommer få mer plats antagligen i stugan men här bor ni närmare alla andra människor så det beror på var ni själva tycker är viktigast smile

Ja kom du till kylan, de ska tydligen bli -25 på onsdag big_smile

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook