Jibbar Godis, Godis är gott

Axel-br
226 inlägg
Axel-br 226 inlägg 8 år sedan

Hejsan alla! nu när snön är borta och man är rastlös så sitter jag med en godispåse och tänker på kommande vintern.

Vilken godis tycker ni är godast? vilken godis brukar ni ladda upp med precis innan ni ska langa något fett trix? Vilken godis är bäst att äta om man kanske ska göra någon sw 360 kanske? vilken blir man alltså mest peppad av? och varför tycker ni det?
Jag tycker att dem söta körsbärs godisarna är bäst (svårt att förklara vad det är för några). Jag brukar jämnt äta dem i backen.
Jag tycker i alla fall att godis är gott. Fast lakrits är lite för hardcore för mig, det kanske kommer med åren att man börjar gilla lakrits också..

/ Axel

Svar

KevinSalonius
176 inlägg
KevinSalonius 176 inlägg 8 år sedan

lakrits godis är äckligt, men som glass är det gått!

Axel-br
226 inlägg

okej, jag har aldrig ätit lakritsglass men måste nog testa det nu i sommarvärmen

emildysholm
914 inlägg
emildysholm 914 inlägg 8 år sedan

ok

lugnt elle ? Citera
marreboii
400 inlägg
marreboii 400 inlägg 8 år sedan

brukar ladda upp me pimpim... eller tjack !

seriöst ja ljuger inte!! Citera
Axel-br
226 inlägg
Axel-br 226 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad Axel-br (8 år sedan)

marreboii :

brukar ladda upp me pimpim... eller tjack !

Ja, pimpim är mina näst favvo godisar.. Tjack har jag aldrig testat men inget jag är intresserad av heller, känns lite som fusk om man ska knarka för att bli peppad

Axel-br
226 inlägg

emildysholm :

ok

utveckla lite mer tack, vad är det för godis?

V-Tissle
20 inlägg
V-Tissle 20 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad V-Tissle (8 år sedan)

blunts, wake and bake

V-Tissle
20 inlägg
V-Tissle 20 inlägg 8 år sedan

sjukt fet tråd btw

Gurun
30 inlägg
Gurun 30 inlägg 8 år sedan

ahlgrens bilar är en favorit

Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 8 år sedan

hi-chew, vindruvssmak

lp91
201 inlägg
lp91 201 inlägg 8 år sedan

Laddar upp med en göteborgs rapé, eller en fräsch rapé lingon! smile

Fear is the only enemy. Face the enemy! Citera
Monzax
129 inlägg
Monzax 129 inlägg 8 år sedan

sjukt go tråd ju! laddar alltid upp med lakrits (gärna salta balkar) , somsagt de är jävligt hardcore! men de är jag med big_smile

The_teo
1134 inlägg
The_teo 1134 inlägg 8 år sedan

tar garna lite fin fint i liften upp

www.epicplanks.com Citera
RailReppin
568 inlägg
RailReppin 568 inlägg 8 år sedan

V-Tissle :

blunts, wake and bake

det självklara valet!

magnusericsson
1237 inlägg
magnusericsson 1237 inlägg 8 år sedan

En storstark, en blunt och en lina kola, den som inte blir pepp är konstig!

burääääääääh Citera
CHjohn
102 inlägg
CHjohn 102 inlägg 8 år sedan

General orginal brukar sitta fint under läppen i backen!

The_teo
1134 inlägg

blunt ar bara ackligt..

Axel-br
226 inlägg

Det är endast veta vilken godis ni frirajdare tycker bäst om och varför. Inte vilket knark ni brukar ta innan ni åker, ni kan åka dit för knark om ni går ut med det på internet.... Som sagt, jag vill inte veta vilket knark ni föredrar utan bara vilket godis ni tycker bäst om och varför det godiset är bäst...

Peace alla godisälskare
Godis Är Gott!

The_teo
1134 inlägg
The_teo 1134 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad The_teo (8 år sedan)

jag kan väll säga att jag gjort både det ena och det andra på internet utan att det är sant?

Ljuga kallas det.

men du har rätt, det är väldigt O.T.

Får väll starta en tråd om vilket knark är bäst i backen.

jeppekayey
13 inlägg
jeppekayey 13 inlägg 8 år sedan

banana skids ! ofc big_smile

magnusericsson
1237 inlägg
magnusericsson 1237 inlägg 8 år sedan

Axel-br :

Det är endast veta vilken godis ni frirajdare tycker bäst om och varför. Inte vilket knark ni brukar ta innan ni åker, ni kan åka dit för knark om ni går ut med det på internet.... Som sagt, jag vill inte veta vilket knark ni föredrar utan bara vilket godis ni tycker bäst om och varför det godiset är bäst...

Peace alla godisälskare
Godis Är Gott!

Varför ställa en sån fråga om du vet att du kommer att få sådana svar?
Och hur skulle du kunna åka dit för innehav om du skriver lite om knark på internet?
Förövrigt så om jag ska svara moget på denna frågan så tycker jag inte att godis funkar om du vill tagga till ett skit, käka riktigt god gulaschsoppa och lite glüwein så sätter du fart på kroppen!

burääääääääh Citera
ThomasE
728 inlägg
ThomasE 728 inlägg 8 år sedan

magnusericsson :

Axel-br :

Peace alla godisälskare
Godis Är Gott!

Och hur skulle du kunna åka dit för innehav om du skriver lite om knark på internet?
Förövrigt så om jag ska svara moget på denna frågan så tycker jag inte att godis funkar om du vill tagga till ett skit, käka riktigt god gulaschsoppa och lite glüwein så sätter du fart på kroppen!

Douche

Morino
19 inlägg
Morino 19 inlägg 8 år sedan

Hallonlakritsskallar!

Corin
1178 inlägg
Corin 1178 inlägg 8 år sedan

Axel-br :

Peace alla godisälskare
Godis Är Gott!

Haha, du hänger inte mycket på Newschoolers va?

livet är en semester Citera
Axel-br
226 inlägg

magnusericsson :

Axel-br :

Peace alla godisälskare
Godis Är Gott!

Jag visste inte att dom flesta skulle halka in på knark när jag frågade vilket godis som är det ultimata! om jag ville veta om knark så hade jag väl ställt den frågan istället?
det kanske är någon som tipsar polisen om att personen har skrivit om att den brukar knark så polisen gör en husrannsakan. Vad vet jag? man ska vara försiktig med sånna där grejer!

Axel-br
226 inlägg

GOS :

Axel-br :

Peace alla godisälskare
Godis Är Gott!

Haha, du hänger inte mycket på Newschoolers va?

Nej, jag hänger inte ett dugg på Newschoolers, snackas det mycket knark där så borde ni hålla er där och inte smutsa ner Freeride med massa olagligheter...

Axel-br
226 inlägg

Tjena, har nyss varit och hoppat studsmatta flera timmar.. Jag åt marabou chocolate cookies innan och vart grymt taggad. Jag har hört att det är många andra jibbers som tycker om dem här! Dessa kakor kanske är dem ultimata jibber kakorna?
Jag rekommenderar dessa starkt, vart grymt taggad av dessa. Kanske ska testa dubbel imorgon om jag får tag på några fler.

/Axel

iche
230 inlägg
iche 230 inlägg 8 år sedan

Fyfan vilken extremt bra tråd. Håller mig till de extremt salta skallarna! Riktigt goda

https://www.redbull.com/se-en/ Citera
ElisWaltersson
983 inlägg
ElisWaltersson 983 inlägg 8 år sedan

Ahlgrens bilar !OBS! måste vara beställda från maxfps !OBS!

u r the doc, doc Citera
G-J
48 inlägg
G-J 48 inlägg 8 år sedan

Axel-br :

Tjena, har nyss varit och hoppat studsmatta flera timmar.. Jag åt marabou chocolate cookies innan och vart grymt taggad. Jag har hört att det är många andra jibbers som tycker om dem här! Dessa kakor kanske är dem ultimata jibber kakorna?
Jag rekommenderar dessa starkt, vart grymt taggad av dessa. Kanske ska testa dubbel imorgon om jag får tag på några fler.

/Axel

Vänta nu , är du seriös?

Axel-br
226 inlägg

G-J :

Axel-br :

/Axel

Vänta nu , är du seriös?

Vänta nu , var det där en nödvändig kommentar?
Varför är det så mycket h8ers på denna sida. Varför kan inte alla bara vara trevliga mot varandra...
Iaf så klarade jag min första dubbel backflip! Jag tror att det vara kakornas förtjänst, åt nästan ett helt paket innan.

The_teo
1134 inlägg

Akta dig for diabetes.

Timbe
284 inlägg
Timbe 284 inlägg 8 år sedan

Brukar gå upp några timmar innan frukosten serveras så jag hinner baka mig en näve knäck och lite kanelbullar (a)

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad Perkal (8 år sedan)

Axel-br :

G-J :

Axel-br :

/Axel

Vänta nu , är du seriös?

Varför är det så mycket h8ers på denna sida. Varför kan inte alla bara vara trevliga mot varandra...
Iaf så klarade jag min första dubbel backflip! Jag tror att det vara kakornas förtjänst, åt nästan ett helt paket innan.

Du har ju skapat en helt jävla onödig tråd. Klart som fan du för negativa kommentarer då?
Seriöst, detta hör inte hemma i OT ens.

Och the_teo säger diabets, jag tror honom.
Jag citerar dig; "Jag är 160cm lång och väger 80kg, jag är nybörjare på skidor men lär mig snabbt. "
No offence du är 14 år, 160 lång och väger 80kg? Jag vill gärna se den där dubbeln....

Här hjälpte dig med en enkel BMi uträkning.
Ditt BMI är 31,2 vilket betyder att du har viktklassen Fetma. För att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 16 kg.

Edit: Nej jag vill inte alls göra dig illa på något sätt. Utan bara se den där dubbeln och kanske öppna dina ögon.

Det som inte dödar det härdar. Citera
G-L
61 inlägg
G-L 61 inlägg 8 år sedan

Perkal :

Axel-br :

G-J :

Vänta nu , är du seriös?

Du har ju skapat en helt jävla onödig tråd. Klart som fan du för negativa kommentarer då?

Jag citerar dig; "Jag är 160cm lång och väger 80kg, jag är nybörjare på skidor men lär mig snabbt. "
No offence du är 14 år, 160 lång och väger 80kg? Jag vill gärna se den där dubbeln....

Ditt BMI är 31,2 vilket betyder att du har viktklassen Fetma. För att komma ner på normalvikt behöver du gå ner 16 kg.

Edit: Nej jag vill inte alls göra dig illa på något sätt. Utan bara se den där dubbeln och kanske öppna dina ögon.

Hahahahaha

Axel-br
226 inlägg

Perkal :

Axel-br :

G-J :

Vänta nu , är du seriös?

Okej, jag vet att jag är lite överviktig och vissa har det inte så lätt att gå ner i vikt. Mycket handlar om vad man har för ämnesomsättning i kroppen, vissa har lätt att gå ner i vikt och vissa har det lite svårare. Jag jobbar på att gå ner i vikt och försöker motionera men finns det något bättre sätt att motionera på än att göra det som är kul, ex åka skidor, hoppa studsmatta, cykla, köra kickboard?
Ja, jag kan nog lägga upp en film nu i helgen då jag gör min dubbelbackflip om du vill se! Jag har inte hoppat något sen jag gjorde den sist men ska försöka träna på det så jag blir säker på filmen... Men en film kommer upp i helgen! Det skulle underlätta om ni skickade lite av ert ultimata jibbar godis till mig så jag blir taggad också.

Nu behöver ingen mer skriva om att jag är lite överviktig eftersom jag redan vet om det!
Berätta gärna mer om era goda godisar och varför det är era favoriter...
Fridens, Axel BR

Echelon85
95 inlägg
Echelon85 95 inlägg 8 år sedan

Lite OT men ändå, BMI är en jävla tattarmetod för att se om någon lider av fetma eller inte, vad är det som säger att killen inte är über biffig? De 80kg kanske bara är rena muskler, men genom BMI så lider man fortfarande av fetma.... Bara en liten att tänka på innan man drar fram gamla farbror BMI nästa gång...

Perkal :

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 8 år sedan

Echelon85 :

Lite OT men ändå, BMI är en jävla tattarmetod för att se om någon lider av fetma eller inte, vad är det som säger att killen inte är über biffig? De 80kg kanske bara är rena muskler, men genom BMI så lider man fortfarande av fetma.... Bara en liten att tänka på innan man drar fram gamla farbror BMI nästa gång...

Perkal :

Echelon, visst skulle han kunna vara superbiff. Men han är 14år och snackar om godis. Så njaaaaa, inte riktigt va?
Jag är 180 och väger 80kg och jag vågar nog påstå att jag är vältränad. Så njaaaaa.

Det som inte dödar det härdar. Citera
Echelon85
95 inlägg
Echelon85 95 inlägg 8 år sedan

Perkal :

Echelon, visst skulle han kunna vara superbiff. Men han är 14år och snackar om godis. Så njaaaaa, inte riktigt va?
Jag är 180 och väger 80kg och jag vågar nog påstå att jag är vältränad. Så njaaaaa.

Ville bara visa att BMI uträkningarna är väldigt bristfälliga då de inte tar hänsyn till hur mycket % fett som din vikt består av osv. Men nu har han ju erkänt att han är lite rund så, men bara så trött på denna BMI hysterin smile

sNaubi
166 inlägg
sNaubi 166 inlägg 8 år sedan

Echelon85 :

Perkal :

Ville bara visa att BMI uträkningarna är väldigt bristfälliga då de inte tar hänsyn till hur mycket % fett som din vikt består av osv. Men nu har han ju erkänt att han är lite rund så, men bara så trött på denna BMI hysterin smile

word!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook