Jibbar Godis, Godis är gott

Axel-br
226 inlägg
Axel-br 226 inlägg 8 år sedan

Echelon85 :

Perkal :

Echelon, visst skulle han kunna vara superbiff. Men han är 14år och snackar om godis. Så njaaaaa, inte riktigt va?
Jag är 180 och väger 80kg och jag vågar nog påstå att jag är vältränad. Så njaaaaa.

Ville bara visa att BMI uträkningarna är väldigt bristfälliga då de inte tar hänsyn till hur mycket % fett som din vikt består av osv. Men nu har han ju erkänt att han är lite rund så, men bara så trött på denna BMI hysterin smile

Ja, visst har jag nog en del fett på kroppen (Godis är gott) men har en del muskler också, annars skulle jag aldrig kunna slänga dubbel på mattan

Axel-br
226 inlägg

Timbe :

Brukar gå upp några timmar innan frukosten serveras så jag hinner baka mig en näve knäck och lite kanelbullar (a)

Shit vad nice med knäck... Har du något recept på riktigt jibbar knäck som ger en mod och pepp inför alla hopp och rails i funparken

The_teo
1134 inlägg
The_teo 1134 inlägg 8 år sedan

Akta dig for sockerberoende om du maste ata nagot sott for att bli "peppad", alt. "stokad".

www.epicplanks.com Citera
Timbe
284 inlägg
Timbe 284 inlägg 8 år sedan

Axel-br :

Timbe :

Brukar gå upp några timmar innan frukosten serveras så jag hinner baka mig en näve knäck och lite kanelbullar (a)

Shit vad nice med knäck... Har du något recept på riktigt jibbar knäck som ger en mod och pepp inför alla hopp och rails i funparken

Fråga mormor eller farmor, där brukar finnas det bästa wink

viktorpaunia
48 inlägg
viktorpaunia 48 inlägg 8 år sedan

jag tycker att Haribo colanappar är godast!

vet inte riktigt varför men dom gör mig iaf taggad i backen! smile

Fabianomne
91 inlägg
Fabianomne 91 inlägg 8 år sedan

:DDet som taggar mig mest av allt är några vite piller, dom är skitgoda och jag känner verkligen adrenalinkicken av dom! Man kan inte köpa dom i en vanlig affär, någon kille på plattan i stockholm säljer de, tror de kallas speed eller nåt. Sjukt dyrt men helt klart värt pengarna! Kan verkligen rekomendera detta för alla barn mellan 3-11 år

fabbn Citera
Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 8 år sedan

Fabianomne :

:DDet som taggar mig mest av allt är några vite piller, dom är skitgoda och jag känner verkligen adrenalinkicken av dom! Man kan inte köpa dom i en vanlig affär, någon kille på plattan i stockholm säljer de, tror de kallas speed eller nåt. Sjukt dyrt men helt klart värt pengarna! Kan verkligen rekomendera detta för alla barn mellan 3-11 år

fan vilken festlig kille du verkar vara!

OWester
785 inlägg
OWester 785 inlägg 8 år sedan

det är fan sjukt sant, rätt godis gör en så sjukt taggad ibland!!! mina favoriter när det kommer till att ladda inför ett nytt trick t.ex. är nog dom där superstarka svarta skallarna, och drakulatänder.

And justice for all... Citera
Fabianomne
91 inlägg
Fabianomne 91 inlägg 8 år sedan

Lee-nus :

Fabianomne :

fan vilken festlig kille du verkar vara!

Festlig vet jag inte, men rik och snygg är jag! Farsan betalar ju min 10a på östermalm. Så de blir ju lite festande

fabbn Citera
Axel-br
226 inlägg

Fabianomne :

Som jag sa... Jag vill inte veta av några droger i denna tråd eftersom jag är emot knark

The_teo
1134 inlägg

Jag ar emot godis

juliushedin
44 inlägg
juliushedin 44 inlägg 8 år sedan

Av: Axel-br Idag 16:36 Svara
Hej, hur får du så snygga brudar? är
det för att du är duktig på skidor eller
har du något knep för att imponera
på dom?

..ä

Axel-br
226 inlägg

The_teo :

Jag ar emot godis

Skriv då inte i denna tråd

The_teo
1134 inlägg

Yttrandefrighet? hahaha

felix90
45 inlägg
felix90 45 inlägg 8 år sedan

Snart söndag så vart är editen på dubbeln?

eliasstenberg
11 inlägg
eliasstenberg 11 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad eliasstenberg (8 år sedan)

180 = Ahlgrens Bilar. (lugna och mjuka, hjälper att få till lugnet och "steezen" i 180n)

360 = Euroshopper cholkad, utan nötter. (lugnt, gott och passionerat, så att 3an blir passionerat fin)

540 = Euroshopper cholkad, med nötter. (är halft allergisk mot nötter så den får mig pigg nog att landa switch efter riktig snurr)

720 = Jordnötter. (är som sagt halft allergisk mot nötter, så att mola nötter får igång mig ännu mer)

900 = Malaco sura nappar. (saltet får igång mig att spinna på som en katt)

1080 = Djungelvrål. (den stora mängden med salt får igång mig att spinna på som en katt på redbull)

Volter = Redbull. (energin får igång mig som en dase)

Dubbelvolter/Snurrar över 1080 = Kokain (inga kommentarer)

Axel-br
226 inlägg

The_teo :

Yttrandefrighet? hahaha

Har inte Freeride någon lag på att man inte får skriva vad som helst?

Axel-br
226 inlägg

felix90 :

Den har inte filmats än.... MEN min bror kommer hem med massor av Euroshopper godisar och energidryck imorn så det kommer bli en och annan dubbelbackflip (kanske någon annan variant på dubbelflip också) antingen imorgon eller på måndag. Ber om ursäkt om editen blir en dag sen.

Ät mycket godis så ni blir taggade

HampZz0n
134 inlägg
HampZz0n 134 inlägg 8 år sedan | Senast ändrad HampZz0n (8 år sedan)

en kopp kaffe och en prilla general sen är man igång

JajeBule! Citera
Axel-br
226 inlägg

OWester :

det är fan sjukt sant, rätt godis gör en så sjukt taggad ibland!!! mina favoriter när det kommer till att ladda inför ett nytt trick t.ex. är nog dom där superstarka svarta skallarna, och drakulatänder.

Ja precis, fast dom är lite för Hardcore för mig. Åt du något peppande godis innan jibacademy finalen?

OliwerJakobsson
134 inlägg
OliwerJakobsson 134 inlägg 8 år sedan

turkisk-pepper föfan!det peppar!big_smile

Johannes_P
186 inlägg
Johannes_P 186 inlägg 8 år sedan

Allt Godis Går När Man Jibbar !!!!!!!!!

går de inte o laga me silvertejp så ä skiten pajj. Citera
hanken
119 inlägg
hanken 119 inlägg 8 år sedan

En pris snus är standard, men ska det gå riktigt bra så är det kaffe på termos som gäller!
Godis är givetvis kexchoklad om man ska skida.

OT: Tycker det är väldigt gulligt att du tror så mycket om farbror blå i Sverige. Njut av naiviteten så länge du kan! När du blir cynisk sen så inser du att polisen inte bryr sig ett skit om vad folk gör om dem inte kan bötfälla dig för det alt. om du gör något som på något sätt påverkar dem personligt.

Johannes_P
186 inlägg
Johannes_P 186 inlägg 8 år sedan

men SPORTLUNCH slår ju allt !!

går de inte o laga me silvertejp så ä skiten pajj. Citera
Fabianomne
91 inlägg
Fabianomne 91 inlägg 7 år sedan

eliasstenberg :

180 = Ahlgrens Bilar. (lugna och mjuka, hjälper att få till lugnet och "steezen" i 180n)

360 = Euroshopper cholkad, utan nötter. (lugnt, gott och passionerat, så att 3an blir passionerat fin)

540 = Euroshopper cholkad, med nötter. (är halft allergisk mot nötter så den får mig pigg nog att landa switch efter riktig snurr)

720 = Jordnötter. (är som sagt halft allergisk mot nötter, så att mola nötter får igång mig ännu mer)

900 = Malaco sura nappar. (saltet får igång mig att spinna på som en katt)

1080 = Djungelvrål. (den stora mängden med salt får igång mig att spinna på som en katt på redbull)

Volter = Redbull. (energin får igång mig som en dase)

Dubbelvolter/Snurrar över 1080 = Kokain (inga kommentarer)

True that, Dubbelvoltar kräver fan en rejäl lina.

fabbn Citera
magnusericsson
1237 inlägg
magnusericsson 1237 inlägg 7 år sedan

Axel-br :

The_teo :

Yttrandefrighet? hahaha

Har inte Freeride någon lag på att man inte får skriva vad som helst?

De kan inte ha någon regel som bryter en av de svenska grundlagarna. Detta skulle göra att man skulle kunna anmäla freeride.
För övrigt så tycker jag att du är internets största troll "axel-br"

burääääääääh Citera
martinbjorkqvist
445 inlägg
martinbjorkqvist 445 inlägg 7 år sedan

Tycker folk ska sluta hata så mycket på Axel-Br. För han skriver faktiskt på väldigt bra svenska för att vara 14 år (till skillnad från många andra på freeride). Den killen kan inte ha landat mycket på huvudet (till skillnad från många andra på freeride (bara ett antagande då skrivkunnigheten på fr är rätt låg)). Så börja äta mer godis barn!

Eller så är han ett troll. Kanske till och med ett tandtroll.

www.croysvideoblog.com Citera
Axel-br
226 inlägg
Axel-br 226 inlägg 7 år sedan

felix90 :

Går med gipsad fot i 2 veckor till sen kommer den upp. Råkade bli lite överpeppad av en euroshoper energidryck och flög av studsmattan. Men editen kommer!!

magnusericsson
1237 inlägg
magnusericsson 1237 inlägg 7 år sedan

maertin :

Tycker folk ska sluta hata så mycket på Axel-Br. För han skriver faktiskt på väldigt bra svenska för att vara 14 år (till skillnad från många andra på freeride). Den killen kan inte ha landat mycket på huvudet (till skillnad från många andra på freeride (bara ett antagande då skrivkunnigheten på fr är rätt låg)). Så börja äta mer godis barn!

Är du en av de som har landat på huvudet, eller blev du bara tappad?

burääääääääh Citera
D_K
95 inlägg
D_K 95 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad D_K (7 år sedan)

lp91 :

Laddar upp med en göteborgs rapé, eller en fräsch rapé lingon! smile

Fy fan..Kör ettan ist. big_smile

Edit:Annars kan sura nappar vara bra wink

ekebom
329 inlägg
ekebom 329 inlägg 7 år sedan

D_K :

lp91 :

Laddar upp med en göteborgs rapé, eller en fräsch rapé lingon! smile

Fy fan..Kör ettan ist. big_smile

fy fan, kör på syrup och svampar istället

Life is an everyday struggle Citera
Axel-br
226 inlägg

maertin :

Tack så mycket maertin! jag försöker skärpa mitt språk lite när man skriver på Internet för att det är lätt att få massa missförstånd om man slarvar med språket.
Jag har inte riktigt förstått vad alla menar med troll men mor min brukar kalla mig godistrollet!

G-L
61 inlägg
G-L 61 inlägg 7 år sedan

magnusericsson :

maertin :

Tappad!

S_Geust
283 inlägg
S_Geust 283 inlägg 7 år sedan

Äter KEX CHOCKLAD! tongue

LÄNK Citera
martinbjorkqvist
445 inlägg
martinbjorkqvist 445 inlägg 7 år sedan

magnusericsson :

maertin :

Tappade möjligvis hakan av förvåning över vilken attityd du uppvisar! Eller nej, gjorde inte det heller.

www.croysvideoblog.com Citera
Axel-br
226 inlägg

Sebastiannn :

Äter KEX CHOCKLAD! tongue

Jag brukar ta två kex chocklad som lunch i backen, men inte för att bli taggad utan bara ett simpelt sätt att ta med sig lunch

makeasound
233 inlägg
makeasound 233 inlägg 7 år sedan

maertin :

Sluta vara sådan h8er på folk som har dålig ämnesomsättningen och för mycket fritid Bork! Hahaha

S_Geust
283 inlägg
S_Geust 283 inlägg 7 år sedan

min lista lyder:

180: mentos
360:choklad
540: nötter
720: sportlunch
900: Redbull
trippel cork 1800 med octo grab: då är det bara att dra till med självmord!

LÄNK Citera
Stepup
1530 inlägg
Stepup 1530 inlägg 7 år sedan

padbmx :

Axel-br :

Okej, jag vet att jag är lite överviktig och vissa har det inte så lätt att gå ner i vikt. Mycket handlar om vad man har för ämnesomsättning i kroppen, vissa har lätt att gå ner i vikt och vissa har det lite svårare. Jag jobbar på att gå ner i vikt och försöker motionera men finns det något bättre sätt att motionera på än att göra det som är kul, ex åka skidor, hoppa studsmatta, cykla, köra kickboard?

Herregud när ska tjockisar sluta skylla på andra omständigheter?
Uppgång/nedgång av vikt är enkelt ( inte alltid lika enkelt att genomföra dock)
Äter du mer kalorier än vad du gör av med går du upp, äter du mindre kalorier än vad du gör av med går du ner.
Det hela handlar om dålig självdisciplin så skyll för fan inte inte på ämnesomsättning när du sätter i dig en hel påse kakor.
Jag skiter fullständigt i hur överviktigt är men jag pallar inte med tjockisar som lipar över att dom inte kan gå ner i vikt när det faktiskt är deras eget fel, och eventuella föräldrars fel men skyll inte på din kropp.

Haha jävla tard du är, självklart spelar ämnesomsättning roll. Jag äter extremt mycket och väldigt dåligt och har aldrig kunnat få underhuds fett.

moderatorer är sura Citera
joeltheman
95 inlägg
joeltheman 95 inlägg 7 år sedan

lakkupippu funkar till allt

äta sova bajsa åka park. Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook