Natt-tråden!

Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 7 år sedan

nattråden är rätt mäktig ändå...

PeeGee
221 inlägg
PeeGee 221 inlägg 7 år sedan

jobbar natt fast allt har pajjat, så nu händer inte så mycket, lyssnar på helt off och väntar på klockan ska bli 7, då stämplar jag ut!

eeeh, ingen annan som jobbar natt ?

PeeGee
221 inlägg

hej?

Claar
337 inlägg
Claar 337 inlägg 7 år sedan

entourage!

www.jonathanclaar.com Citera
Axel-br
226 inlägg
Axel-br 226 inlägg 7 år sedan

Ganska ny med det här med att vara vaken sent på natten. Jag har mest kollat skidfilm men ska sova nu...
Kämpa på nattugglor!

Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 7 år sedan

nyss hemkommen från nagano!

J_Gabrielsson
168 inlägg
J_Gabrielsson 168 inlägg 7 år sedan

sitter i min lilla stuga och softar laxmacka medans ja lyssnar på http://open.spotify.com/user/jacobgabri … T5rcCThZJi
enyoi!

LinusOnTheLine
215 inlägg
LinusOnTheLine 215 inlägg 7 år sedan

Claar :

entourage!

ord!

let em haters hate Citera
Kiliam
354 inlägg
Kiliam 354 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad magganmaggot (7 år sedan)

Har precis varit ute och cruisat på huvudgatan med min lilla dvärgcykel och så kom snuten och frågade hur gammal jag var (jag är snart 16) så jag sa att jag var 15. då frågade de om jag hade lysen vilket jag inte har:rolleyes: så frågade de om jag skulle hem så jag sa "ja" och sen bad de mig att hoppa av cykeln vilket jag gjorde och sen drog jag och hämtade mina saker som jag hade lagt på statoil (för att de inte skulle vara ivägen) och CYKLADE hem..
Conclusion: FUCK AINA!

AndreasBryngel
163 inlägg
AndreasBryngel 163 inlägg 7 år sedan

Om några timmar börjar jag skolan... :'( dock så kommer vintern närmare för varje dag!!

Jonthoe
22 inlägg
Jonthoe 22 inlägg 7 år sedan

njuter av vetskapen att jag har ännu en dag att suga det lilla sista ur sommarlovet...en hämsk tanke slog mig medans jag skrev den första osammanhängande meningen: det här är det sista sommarlovet i mitt liv!!! fyfa-an! tänk nästa år vid den här tiden, då är man antagligen arbetslös och lika pank som en....ja inte fan vet jag! för att lätta sinnet på de flesta som har fått en klump i halsen av skol-ångest så kan jag berätta att jag hittade en påse ostkrokar och en dricka i väskan, avnjuts till ljudet av las palmas och rambo2

Jakobd
58 inlägg
Jakobd 58 inlägg 7 år sedan

Jonthoe :

njuter av vetskapen att jag har ännu en dag att suga det lilla sista ur sommarlovet...en hämsk tanke slog mig medans jag skrev den första osammanhängande meningen: det här är det sista sommarlovet i mitt liv!!! fyfa-an! tänk nästa år vid den här tiden, då är man antagligen arbetslös och lika pank som en....ja inte fan vet jag!

Haha go beskrivning! Jag kan lysa upp din vardag med att det även är ett alterntiv att efter skolan jobba deltid och ha reskassan fixad för en säsong i alperna wink Själv saknar jag fan skoltiderna, trots pluggandet yikes madtongue

SNDVLL
547 inlägg
SNDVLL 547 inlägg 7 år sedan

Jonthoe :

njuter av vetskapen att jag har ännu en dag att suga det lilla sista ur sommarlovet...en hämsk tanke slog mig medans jag skrev den första osammanhängande meningen: det här är det sista sommarlovet i mitt liv!!! fyfa-an! tänk nästa år vid den här tiden, då är man antagligen arbetslös och lika pank som en....ja inte fan vet jag! för att lätta sinnet på de flesta som har fått en klump i halsen av skol-ångest så kan jag berätta att jag hittade en påse ostkrokar och en dricka i väskan, avnjuts till ljudet av las palmas och rambo2

Fast det behöver ju inte vara det sista sommarlovet du har om du pluggar vidare snare.
En annan har ju sommarlov till den 12 september (på schemat praktik, men snowcamp är slut och jag har gjort mina veckor cool).

Nä nu blire en nattmacka. SYND JEPPENATOR ATT DU INTE ÄR I ORSA ANNARS HADE DU FÅTT EN!

Melfons
37 inlägg
Melfons 37 inlägg 7 år sedan

tar upp tråden igen lite smått!

Har chillat hela kvällen, kollat lite film, myst med musik och softat hårt! smile

peace

de e så! Citera
Von_vettet
144 inlägg
Von_vettet 144 inlägg 7 år sedan

Sitter på jobbet, det ultimata tidsfördrivet en lördag/söndagsnatt. Men man ska väl inte klaga, Allt går på halvfart och pengarna= fler prylar att inhandla cool rullar in.

Simma lungt.

tegendal
35 inlägg
tegendal 35 inlägg 7 år sedan

Just kommit hem från jobbet och redigerar bilder...har fotat nattklubbar i 4 timmar...*Gäsp*

PeeGee
221 inlägg

Von_vettet :

Sitter på jobbet, det ultimata tidsfördrivet en lördag/söndagsnatt. Men man ska väl inte klaga, Allt går på halvfart och pengarna= fler prylar att inhandla cool rullar in.

Simma lungt.

Det är gött med 100%! Speciellt när det är lite att göra!

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 7 år sedan

05:59, kan ej sova och varit ute och fotat i dimman. Fett med kul typ

Det som inte dödar det härdar. Citera
vir4e
12 inlägg
vir4e 12 inlägg 7 år sedan

BOOM öppnar väll natt-tråden för en spännande natt igen ! Vad händer egentligen i stugorna nattetid ? wink Nånting som borde hända är RETALLACK !! INSPIRED!

jeppenator
7780 inlägg
jeppenator 7780 inlägg 7 år sedan

är jag den som är vaken senast ikväll? YESSSSS ISÅFALL!!! WOHOOOO

Ill be back Citera
Von_vettet
144 inlägg

jeppenator :

är jag den som är vaken senast ikväll? YESSSSS ISÅFALL!!! WOHOOOO

Nej, jag vinner wink

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 7 år sedan

Haha, när skolan går igång dör natt"-"tråden
^
Tråden.
Natt humor

Det som inte dödar det härdar. Citera
viol
58 inlägg
viol 58 inlägg 7 år sedan

någon som har nån go skid, snowboard, fmx, skate elr film av annat salg att dela med sig av så här på timmarna efter de föregående?

joeltheman
95 inlägg
joeltheman 95 inlägg 7 år sedan

har varit ute på byn i järpen å kollat på en pundare som försökt brytit sig in på banken,polisstation nått garage å 3 portar till nå lägenheter. piironen ringde polisen men dom hadde ingen bil i närheten. pundaren viste inte vad han hette men va uppvuxen i luleå och hadde bott i åre hela livet, han paratade med sig själv också... nu blire till å laga köttbular å spagetti å vänta på att skolan ska börja...

äta sova bajsa åka park. Citera
riccweee
374 inlägg
riccweee 374 inlägg 7 år sedan

Dags att återuppliva ett bra initiativ, Sitter och käkar hemmagjord pizza och bränner i mig rödvin till lite shyssta reggea tunes, fan, livet e fint ändå, och SNART fan kommer vintern, och ShredQuest, for real!

big_smile

riccweee
374 inlägg

åh, och till viol, http://extreme-vidz.com/ efter den länken lär du inte behöva fråga den frågan igen i din livstid....

riccweee
374 inlägg

UFC TIME! najs big_smile

Corin
1178 inlägg
Corin 1178 inlägg 7 år sedan

Natt-tråden! Nice!

Italian Job var nyss på nån kanal, den var rätt fet. Av någon anledning hade jag aldrig sett den förut. Nu blir det väl ett Top Gear-avsnitt till innan det är sängdags.

Dagens nattmat är en kaka Schweizernöt. Varför? Den var på extrapris på Ica..

livet är en semester Citera
rocknerPR
454 inlägg
rocknerPR 454 inlägg 7 år sedan

Tja!

Suttit och mailat nu en massa, läst på om hur man lättast kan tjäna pengar och haft filmen "The Boat that rocked" på i bakgrunden.

Nu skall det göras en fet natt macka med bacon från middagen och pissa säkert 5 liter också då man har kommit över ett par flak med energi dryck som inte fick gå till spillo!

Vet inte hur länge jag kommer sitta uppe men man känner sig så filosofisk när man sitter uppe sent och skriver med musik igång men nog om det, jag är inte direkt trött men vill sova men ändå skulle jag kunna gå ut och ta en spring tur.

Fast nu borde jag stänga ner datorn innan jag hittar på något så extremt filosofiskt så alla era huvuden exploderar.

MVH Rockner

Kan du inte vara bäst, borde du vara episk! Citera
stellan-is-on-fire
100 inlägg
stellan-is-on-fire 100 inlägg 7 år sedan

i like turtles!

linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 7 år sedan

i like zombiekid!

Felixus
296 inlägg
Felixus 296 inlägg 7 år sedan

Peppar bajsrösrshred imorgon. Massa people och bajsrör #intfel

felixwindolf.tumblr.com Citera
Rhermansson
147 inlägg
Rhermansson 147 inlägg 7 år sedan

.

Von_vettet
144 inlägg

Nyss gått upp. Langat frukost och ska åka och jobba. Känner mig dock som en zombie...

The_Snarf
0 inlägg
The_Snarf 0 inlägg 7 år sedan

Rookie i nattråden men men..
lyssnar på
Coastin'-zion I
Grand scale-DL incognitor
Fel del av gården-Movits!

Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Citera
jeppenator
7780 inlägg
jeppenator 7780 inlägg 7 år sedan

Precis kollat klart på de fem nya avsnitten av "how to make it in america" och det börjar bli dags att röra sig mot sängen tillslut... herrå nattråden!

Ill be back Citera
linder
3475 inlägg
linder 3475 inlägg 7 år sedan

jeppenator :

Precis kollat klart på de fem nya avsnitten av "how to make it in america" och det börjar bli dags att röra sig mot sängen tillslut... herrå nattråden!

Sjukt bra serie !

The_Snarf
0 inlägg
The_Snarf 0 inlägg 7 år sedan

1:27 o jag har plöjt 5 futurama avsnitt på raken+revolver
jävligt nöjd med kvällen.
god natt!

Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Citera
OVesterlund
298 inlägg
OVesterlund 298 inlägg 7 år sedan

Skolan börjar imorn och jag har grymt svårt att ta mig upp på morgonarna... Så smart som jag är kom jag på att man inte lägger sig alls och stannar uppe till morgonen istället! big_smile Gäller bara att hålla sig vaken nu då smile

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan. Citera
larssaa
240 inlägg
larssaa 240 inlägg 7 år sedan

oggevesterlund :

Skolan börjar imorn och jag har grymt svårt att ta mig upp på morgonarna... Så smart som jag är kom jag på att man inte lägger sig alls och stannar uppe till morgonen istället! big_smile Gäller bara att hålla sig vaken nu då smile

Kört med den ett par gånger, blir uttråkad innan jag kommer in i andra andningen och somnar runt 05-06.
Slutar oftast med att jag vaknar upp när skoldagen slutat..

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook