Natt-tråden!

OVesterlund
298 inlägg
OVesterlund 298 inlägg 7 år sedan

larssaa :

oggevesterlund :

Skolan börjar imorn och jag har grymt svårt att ta mig upp på morgonarna... Så smart som jag är kom jag på att man inte lägger sig alls och stannar uppe till morgonen istället! big_smile Gäller bara att hålla sig vaken nu då smile

Kört med den ett par gånger, blir uttråkad innan jag kommer in i andra andningen och somnar runt 05-06.
Slutar oftast med att jag vaknar upp när skoldagen slutat..

haha, får väl hoppas att ja lyckas hålla mig vaken på nåt sätt då smile

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan. Citera
OVesterlund
298 inlägg

Kan då säga att det gick helt åt helvete med min genialiska plan som inte var så genialsk... Trodde att jag hade lyckats när mitt larm på mobilen ringde, men då tryckte jag på snooze. Sen tryckte jag på snooze en gång till och sen slog ja av larmet... Hur jag lyckades somna sen fattar jag inte, och det kändes inte kul när man vaknade sen och insåg att klockan var typ halv 12 hmm

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 7 år sedan

jeppenator :

Precis kollat klart på de fem nya avsnitten av "how to make it in america" och det börjar bli dags att röra sig mot sängen tillslut... herrå nattråden!

Några dagar senare(när det är natt och man får skriva) efter jag läst detta återkommer jag med att den nya säsongen är grym!

Det som inte dödar det härdar. Citera
Preben
50 inlägg
Preben 50 inlägg 7 år sedan

Sitter i ett snötomt Kläppen med ett retard till sambo och försöker underhålla oss för att inte bli galna utan snö. Hittils har vi testat att nita fast saker på väggarna, göra om t-shirts nu funderar vi på att bowla med en skateboard och petflaskor. Om ingen skulle kunnat öppna skatehallen i Lindvallen och tänka sig att ha en nightsession? vore galet kul. Jaha annars då? Jovars tack puss

Go hard or gå lös! Citera
SiouX
371 inlägg
SiouX 371 inlägg 7 år sedan

Himym!

Ultimate Punch Citera
LILYUNGBASEDUGLYGUSTMANE
285 inlägg
LILYUNGBASEDUGLYGUSTMANE 285 inlägg 7 år sedan

Hej,

Jag ska på konsert imorgon

Hejdå

eller?! Citera
The_Snarf
0 inlägg
The_Snarf 0 inlägg 7 år sedan

Matteprovidagochjagmårfan.

Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Snarf Citera
Petts
137 inlägg
Petts 137 inlägg 7 år sedan

Cola, ostbågar och några avsnitt Terra Nova, awesome!

OVesterlund
298 inlägg

Då sitter man uppe igen då! Tycker det är jäääävligt skönt att betygen för den här terminen är satta och det är ingen mer läxa på ett tag! big_smile

joeltheman
95 inlägg
joeltheman 95 inlägg 7 år sedan

skidåkning i morrn!! gött sova nu hörshej

äta sova bajsa åka park. Citera
OVesterlund
298 inlägg

joeltheman :

skidåkning i morrn!! gött sova nu hörshej

chill! kanske blir lite skidåkning för mig med!

OVesterlund
298 inlägg

Jag verkligen HATAR när man vet att man ska upp tidigt för att åka skidor och hur länge man än försöker så lyckas man aldrig somna...

Funderar på att försöka dygna en gång till, men jag börjar bli jävligt hungrig och ska jag hämta nån nattmacka väcker jag nog hela familjen när jag går ner för trappen...

Inte första gången jag har det här problemet... Och nu vill jag fan få ett slut på det! Hur jag nu ska lyckas med det...

The_Snarf
0 inlägg

OVesterlund :

Jag verkligen HATAR när man vet att man ska upp tidigt för att åka skidor och hur länge man än försöker så lyckas man aldrig somna...

Funderar på att försöka dygna en gång till, men jag börjar bli jävligt hungrig och ska jag hämta nån nattmacka väcker jag nog hela familjen när jag går ner för trappen...

Inte första gången jag har det här problemet... Och nu vill jag fan få ett slut på det! Hur jag nu ska lyckas med det...

Haha! prova att vara lite ninjaa när du är ensam hemma och bygg upp ett matförråd!
Själv så diggar jag lite Public Enemy och Wuu Taaang!

Manfreed
0 inlägg
Manfreed 0 inlägg 7 år sedan

OVesterlund :

Samma här... Ska upp kl 06:15 imon för då bär det av till Vemdalen på sportlovsresa, 10 timmars bussresa bli rena paradiset om man har kompisarna i bussen och är på väg till det du längtade till från förra sportlovet... Problemet kvarstår dock att jag inte kan somna hmm

The_Snarf
0 inlägg

Manfreed :

OVesterlund :

Samma här... Ska upp kl 06:15 imon för då bär det av till Vemdalen på sportlovsresa, 10 timmars bussresa bli rena paradiset om man har kompisarna i bussen och är på väg till det du längtade till från förra sportlovet... Problemet kvarstår dock att jag inte kan somna hmm

VAR VAKEN HEEELA NATTEN!!!

Manfreed
0 inlägg
Manfreed 0 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad Manfreed (7 år sedan)

Kebabmannen :

Manfreed :

OVesterlund :

VAR VAKEN HEEELA NATTEN!!!

Problemet kvarstår dock att du vänder på dygnet så om jag inte sover nu så sover jag i bussen vilken medför att jag inte kommer sova dagen innan jag ska ut i backen smile

ElisWaltersson
983 inlägg
ElisWaltersson 983 inlägg 7 år sedan

9gag'ar

u r the doc, doc Citera
HannesFolke
6 inlägg
HannesFolke 6 inlägg 7 år sedan

ElisWaltersson :

9gag'ar

Pff Reddit ftw! Själv sitter man och lyssnar på Scott Pilgrim vs The world soundtrack, efter att precis sätt filmen igen!

The_Snarf
0 inlägg

Bajsar

Mustbeandrea
0 inlägg
Mustbeandrea 0 inlägg 7 år sedan

Tristessen. Tristessen!

Corin
1178 inlägg
Corin 1178 inlägg 7 år sedan

Bumpar denna lite.

Freeride nu på "sommaren" är jävligt tråkigt. Till skillnad från NSG är det helt jävla dött här. Posta mer, folk!

Själv har jag denna natt suttit på tumblr mest hela tiden. Postat bilder på norrsken, skrivit random grejer till random personer, och rebloggat svartvita bilder med djupa captions. Rätt vanligt alltså. Som alltid så borde jag ha pluggat istället. Så jag tänkte börja med det nu. Det är ju ändå ljust ute hela nätterna, så varför inte?. Sova kan man göra nån annan gång.

livet är en semester Citera
JaroV
319 inlägg
JaroV 319 inlägg 7 år sedan

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Ligger här i min säng i Norra Madrid, och inväntar nattens NHL!
Denna kväll har bestått av lite plugg, snus, 9gag, freeride och existenz.

Finns det någon mer nattuggla där ute ?

Never promise something you can not promise. Citera
OVesterlund
298 inlägg

Jodå, ligger i sängen, hostar, kollar youtubefilmer och börjar bli jävligt hungrig!

JaroV
319 inlägg

OVesterlund :

Jodå, ligger i sängen, hostar, kollar youtubefilmer och börjar bli jävligt hungrig!

Äta mat? Vad skulle du vilja äta för något?

OVesterlund
298 inlägg

JaroV :

OVesterlund :

Äta mat? Vad skulle du vilja äta för något?

En skinkmacka och ett glas o'boy skulle inte vara helt fel!

Corin
1178 inlägg

Det blev ytterligare än natt med plugg för mig. Jag är tydligen inte kapabel att studera på eftermiddagen/kvällen, utan det är den tidiga morgonen som gäller! Tyvärr ingen grym soluppgång idag dock, moln överallt.

JaroV
319 inlägg

GOS :

Det blev ytterligare än natt med plugg för mig. Jag är tydligen inte kapabel att studera på eftermiddagen/kvällen, utan det är den tidiga morgonen som gäller! Tyvärr ingen grym soluppgång idag dock, moln överallt.

kulkul!
Vad pluggade du?

Corin
1178 inlägg

JaroV :

GOS :

kulkul!
Vad pluggade du?

Biologi var det idag, allt annat än kul.

rocknerPR
454 inlägg
rocknerPR 454 inlägg 7 år sedan

Kan du inte vara bäst, borde du vara episk! Citera
ChalleF
29 inlägg
ChalleF 29 inlägg 7 år sedan

Sitter såhär på natten och funderar på sommaren, finns det månne någon här som kommer besöka orsa snowcamp under v.27? big_smile

När du har läst detta, så har du redan läst det! Citera
OVesterlund
298 inlägg

Jag ska! Men hmmm, du kanske redan visste det...

ChalleF
29 inlägg
ChalleF 29 inlägg 7 år sedan

Det gjorde jag wink

När du har läst detta, så har du redan läst det! Citera
jeppenator
7780 inlägg
jeppenator 7780 inlägg 7 år sedan

jibb4challe :

Sitter såhär på natten och funderar på sommaren, finns det månne någon här som kommer besöka orsa snowcamp under v.27? big_smile

I WILLL!!! Tillsammans med Adam Forsberg och några från STEEPSTORE teamet! kommer bli en feeet vecka! wink

Ill be back Citera
LILYUNGBASEDUGLYGUSTMANE
285 inlägg
LILYUNGBASEDUGLYGUSTMANE 285 inlägg 7 år sedan

Flerkz-AG :

Perkal :

AKKZEL :

Ojj shiit, råkade länka helt fel såg ja nu.
Vet att de är ute men ändå sjukt nice !

Ute med Dubstep? Olol. Killarna som har koll på billboardsen ser jag....

Skrillex.

eller?! Citera
Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 7 år sedan

Det är för fan ljust ute. Så jävla ljust. Så här är det varje år. Och folk säger att det är så jävla charmigt. Jag är inte riktigt säker.

#MOTDETMODERNASKIDPEPPET Citera
user133436
555 inlägg
user133436 555 inlägg 7 år sedan

Tycker att alla på freeride borde sammlas en natt kring datorer och mobiler och sitta vid nattråden. skulle bli sköjj. lite rulebreaker där också big_smile

Corin
1178 inlägg

Flerkz-AG :

Flerkz-AG :

Perkal :

Ute med Dubstep? Olol. Killarna som har koll på billboardsen ser jag....

Skrillex.

Inte okej att posta på dagen. Skämmes.

Jibberisch
1540 inlägg
Jibberisch 1540 inlägg 7 år sedan

Det är ju ljust som dagen ute. Ljust på samma sätt som det oftast är tyst i en grav.

#MOTDETMODERNASKIDPEPPET Citera
Corin
1178 inlägg

Jibberisch :

Det är ju ljust som dagen ute. Ljust på samma sätt som det oftast är tyst i en grav.

Desto lättare att sitta uppe och göra de sista skolarbetet, alternativt partaja.

user133436
555 inlägg
user133436 555 inlägg 7 år sedan

Go morron.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook