Söker boende St. anton 11/12 (2 pers)

Chrille-R
0 inlägg
Chrille-R 0 inlägg 7 år sedan

Hej!

Vi är två nöjda grabbar från Sveriges huvudstad Göteborg!

Vad vi söker är ett boende att dela med några andra, hur många ni är spelar ingen roll för oss.

Svar

SofieBroder
27 inlägg
SofieBroder 27 inlägg 7 år sedan

Tjo! Jag söker också roomies i st anton!

cjnilsson
0 inlägg
cjnilsson 0 inlägg 7 år sedan

tjena! Jag är också inne på samma spår och söker också roomies i st anton eller val thorens wink

fia189
0 inlägg
fia189 0 inlägg 7 år sedan

Hallu! Vi är två tjejer som också söker boende att dela med folk i St Anton!
Har tänkt da ner i slutet av november..

Delad glädje - dubbel glädje aight, så vi delar gärna med flera pers!

keifer
0 inlägg
keifer 0 inlägg 7 år sedan

Tja! Jag är också inne på att dra ner. Är för tillfället ensam så delar gärna boende och kanske resa ner om inte annat!

andmat
0 inlägg
andmat 0 inlägg 7 år sedan

fan va glad jag blev av första stycket. Göteborg e staden på G !
tänkte jag skulle ner också. någon som har några planer än så länge ? big_smile

jkarlin
5 inlägg
jkarlin 5 inlägg 7 år sedan

Hallå! det samma för mig, söker också efter några roomies i St Anton för säsongen

Jikeren
0 inlägg
Jikeren 0 inlägg 7 år sedan

Riktigt sugen på att göra en säsong i st Anton! Verkligen sent ute men skulle behöva boende! Som de ser ut nu så kommer ja åka ner själv i början av december och tror de kan bli knapert me tid att fixa på plats! Någon som har några kontakter eller behöver en inneboende?

ChampagnePowder
0 inlägg
ChampagnePowder 0 inlägg 7 år sedan

Tjena,

Jag och tio killar åker ned till St Anton någon gång mellan 10 Dec o- 5 Jan. Vi har inget boende eller jobb ännu och de flesta tänker fixa bägge där och börja på vandrarhemmet. Själv tycker jag att det vore skönt med lite trygghet så om någon har några tips på antingen jobb eller boende så hör av er till:

cgsolsson@gmail.com

Tack!

rasmuseklund
8 inlägg
rasmuseklund 8 inlägg 7 år sedan

Hej.
Jag letar efter några att flytta in med i St Anton. ( kan tänka mig något annat lite större ställe med)
Jag är 23 år gammal och bor i Norrköping. Jag tänkte åka ner i slutet av December och stanna resten av säsongen. (jag tnkte inte jobba men får se)
Jag var i ST Anton i 5 veckor förra året. Jag är trevlig, ordningsam och vet hur spisen fungerar. Kan tänka mig att bo med både tjejer och killar.. Skriv till mig om nu undrar något mer.

perragbg
0 inlägg
perragbg 0 inlägg 7 år sedan

e det några goa göteborgare på plats eller?smile

Olindby
67 inlägg
Olindby 67 inlägg 7 år sedan

Hej, var i st anton förra säsongen kan rekomendera ett ställe i Pettneu, då är ni inneboende hos en local. Om ni är 2 finns det ett rum som är riktigt fräsht jag bodde i, finns även rum för flera personer men påverkar inte priset, men som sagt då är ägaren i samma hus som er, men ni får som en lägenhet säng TV kök. Priset var 15 eur per dag per persson vilket är ganska billigt. Dessutom kan ägaren fixa jobb åt er då går priset ner till 8 eur plus att ni får lön såklart. Dessutom finns busshållplats bredvid huset, går ju gratis skidbussar varje 20e minut eller nått sånt så bra ställe helt enkelt. Kan se om jag hittar andressen ifall ni vill. Vi flyttade in ungefär 7 december, då var det ledigt iaf.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook