Rumskamrater sökes till boende Whistler 2011-2012

powdertothepeople
0 inlägg
powdertothepeople 0 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad powdertothepeople (7 år sedan)

Hej! Vi söker två rumskamrater till vårat boende i Whistler Village. Det är en superfräsh lägenhet som e nyrenoverad med massa modernigheter. Tillgång till Hot tub o sånt. Vi åker ned i början på januari och stannar ett antal månader. Hör gärna av er vid intresse smile

Svar

Emilholmsten
71 inlägg
Emilholmsten 71 inlägg 7 år sedan

Tjena!! ska köra min andra säsong i vinter och behöver nått bra ställe centralt smile vad ligger hyran på ungefär? / Emil

Dennis70
25 inlägg
Dennis70 25 inlägg 7 år sedan

Hejhej!Vi är två grabbar från Piteå som ska åka ner nu så snart som möjligt och vi söker också ett boende! Hör av er vid intresse! smile Mvh Dennis

Dennis Citera
master_vimon
0 inlägg
master_vimon 0 inlägg 7 år sedan

Tjeeeenare!

Jag och en kompis är sugna på Whistler. Eller har någon av de ovanstående vunnit er gunst?

peace /Simon o Martin

powdertothepeople
0 inlägg
powdertothepeople 0 inlägg 7 år sedan

Tja Grabbar! Kul att alla e så taggade, vi letar boende så mycket som möjligt, men när åker ni ner och när åker ni hem ungefär?smile

wreckoning
13 inlägg
wreckoning 13 inlägg 7 år sedan

Heja!

Jag blev lite hastigt och lustigt av med mina resekompanjoner för vintern, men måste ändå över och pumpa lite puder i någon månad. Har ni ngn plats över? Funderar på att dra över i början av januari och stanna 1-1,5 månad. /mickan

Microo Citera
powdertothepeople
0 inlägg
powdertothepeople 0 inlägg 7 år sedan

Tråd låst, boende är fixat och fullt.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook