Roomies sökes till Verbier 11/12

ScottSofia
0 inlägg
ScottSofia 0 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad ScottSofia (7 år sedan)

Hej! Vi är två 21-åriga Karlstadtjejer, Sofia Scott och Lisa Hedlund. Vi ska tillsammans med en australensisk kille göra vår tredje säsong i Verbier.

Vi söker nu en tjej att dela ett 2mannarum tillsammans med Lisa, och två personer till att dela ett dubbelrum.

Lägenheten har ett kanonläge, 3 min promenad till byns center och ännu närmre till lift. Lägenheten är tillgänglig från 1/12 till 30/4 och hyran är 4950 CHF för denna tiden. Här är länken om ni vill kika! http://www.verbierrentals.com/accommoda … perty=116#

Låter det intressant? Hör av er snarast! smile

Svar

Sodium
20 inlägg
Sodium 20 inlägg 7 år sedan

Jag har dessvärre inte tid för en säsong i Verbier den här vintern.

Du får dock gärna fixa länken! smile

ScottSofia
0 inlägg
ScottSofia 0 inlägg 7 år sedan

Of course!! Länken ska ju vara: http://www.verbierrentals.com/accommoda … perty=116#

charlottebj
0 inlägg
charlottebj 0 inlägg 7 år sedan

Hej Sofia!
Vi är två skidsugna brudar från Malmö som råkade få syn på ert inlägg. Saken är att vi är mest sugna på att åka ner och stanna en månad, utan att jobba och bara njuta av grym skidåkning!

Har ni redan fixat boende och skulle vilja splitta kostnaderna under en månad? Vi är redo att sticka i slutet av december!

Hör av er!

Charlotte och Filippa

joows
11 inlägg
joows 11 inlägg 7 år sedan

Tja! Jag och min pojkvän är väldigt sugna på att åka på säsong. Kom precis hem från en resa i Asien och är nu jätte sugna på säsonga i verbier. Vi är ett roligt par som gillar lära känna nya människor. Vi är båda 20 år gamla och åker skidor och snowboard. Hoppas ni blir intresserade. Har ni Facebook så kan ni adda oss där för att se hur vi ser ut wink Josefin Alvtegen och Henrik truedsson ! Ha det fint

Verbier Citera
ScottSofia
0 inlägg
ScottSofia 0 inlägg 7 år sedan

alla rum är uthyrda! men hoppas ni hittar boende ändå! lycka till smile

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook