BilligaSkidor.Se

haiya
41 inlägg
haiya 41 inlägg 7 år sedan

Ja är de nån här som känner till billigaskidor.se.
Dom skall sälja fjolårets uthyrning skidor, kan detta vara nått att testa kanske?

/ Daniel

Svar

Sodium
20 inlägg
Sodium 20 inlägg 7 år sedan

Nej, aldrig hört talas om tidigare.

Nu är jag inte helt uppdaterad på Freeride.se:s regler, men räknas inte detta som reklam?

IngemarH79
699 inlägg
IngemarH79 699 inlägg 7 år sedan

Det här ser onekligen ut som någon form av marknadsföring

Flux är tydligen religion på FR och jag religiös Citera
Cvirdenas
34 inlägg
Cvirdenas 34 inlägg 7 år sedan

Han frågade ju för fan bara om det var någon som visste om det var en bra hemsida/ställe att köpa på.

Swedish-banana
333 inlägg
Swedish-banana 333 inlägg 7 år sedan

Cvirdenas :

Han frågade ju för fan bara om det var någon som visste om det var en bra hemsida/ställe att köpa på.

Fast det är ju inte det han frågar.
"kan detta vara nått att testa kanske? "

Låter väldigt ledande men det kan ju vara så att han bara undrar om de går att lita på.

haiya
41 inlägg

Men herregud, ursäkta mig?
Jag känner varken till nån från firman eller är delaktig i den på nått sätt!!!

Jag frågar ju för att få reda på saker å ting!
Skall man inte kunna ställa frågor här utan att det skall ses som marknadsföring på nått sätt???

/ Daniel

A-Pow
128 inlägg
A-Pow 128 inlägg 7 år sedan

det är väl samma sak som "har ni handlat på sport-onrad"-trådarna som ploppar upp lite då och då.

bara för att man frågar om ett bolag och vill ha feedback så är det inte marknadsföring eller reklam!

Sodium
20 inlägg
Sodium 20 inlägg 7 år sedan

Om det är så att du inte har någon koppling till sidan eller hade för avsikt att marknadsföra får jag be om ursäkt.
Anledningen till att jag reagerade var den ledande formuleringen och det bristande faktiska diskussionsunderlaget.
Du menar alltså att vi skall diskutera allmän info kring billigaskidor.se?

För att svara ovanstående tyckte jag att det var misstänkt med en nyregistrerad som frågar om folk känner till en ny, svensk sida, men återigen ber jag om ursäkt för mina felaktiga antaganden.

Nu, topic!

Paca
0 inlägg
Paca 0 inlägg 7 år sedan

Såg frågan och kollade.
Jag har själv handlat utrustning där och är nöjd. Kom bara ihåg att det är hyrgrejor och dom är i ruskigt olika skick.

//Patric

MnO
2234 inlägg
MnO 2234 inlägg 7 år sedan

Nästan alla stora anläggningar säljer stora delar av sitt hyrsortiment efter varje säsong. Skidorna går oftast antingen till mindre skidanläggningar, låglandsbutiker eller öststaterna, men ibland också till någon som köper upp partier och säljer begagnat till konsumenter. Den som köper ett helt parti medelbra hyrskidor betalar inte mycket per par, det står helt säkert. Sen säljs de med rejäla påslag till slutkonsument. Men det spelar väl ingen roll hur mycket pengar dom tjänar iofs, utan är du som konsument nöjd, så har ni ju båda gjort en bra affär. Personligen skulle jag inte köpa ett par sådana skidor på postorder, utan jag skulle vilja kontrollera skidorna och välja ett par ur sortimentet efter skick.

Onlytelemark
488 inlägg
Onlytelemark 488 inlägg 7 år sedan

haiya :

Skall man inte kunna ställa frågor här utan att det skall ses som marknadsföring på nått sätt???

/ Daniel

Med all respekt för dig, men du far väl halla med om att det verkar misstänkt med ett samband, om inget sammband finns, varför finns en länk till freeride pa hemsidan???

haiya
41 inlägg

Onlytelemark :

haiya :

/ Daniel

Med all respekt för dig, men du far väl halla med om att det verkar misstänkt med ett samband, om inget sammband finns, varför finns en länk till freeride pa hemsidan???

Kanske just därav jag ville ha lite info om denna sida/bolag med tanke på att det fanns en länk till freeride.
Visst freeride, kan inte ta ansvar till alla som länkar till dom, det fattar jag ju, men jag tänkte kanske om det fanns nån som visste nått om dom.
Vad jag kan få fram så är det en båt butik med diverse tillbehör. Har mailat dom ang skidor men har inte fått nått svar ännu. Butiken ligger några mil från mig, men är stängd denna vecka, så det går inte att åka å kolla dirtekt.

/ Daniel

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook