.

flowerpower
88 inlägg
flowerpower 88 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad Brisseee (6 år sedan)

.

Svar

tompelompe
166 inlägg
josh
444 inlägg
josh 444 inlägg 7 år sedan

Det kommer 2 meter snö till Andermatt i mitten av dec, 3 meter i Hakuba under sista veckan av jan, möjligen en 2 meters dump i mitten av mars i Verbier omradet. I slutet av mars kommer det fullkomligen vräka ner i PNW/BC och sen kommer Cordova, AK fa duktigt med snö nattetid första veckan av april. Bluebird pa dagarna saklart. Nu vet du.

Frankfurt Citera
Lee-nus
Online 2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 7 år sedan

josh :

Det kommer 2 meter snö till Andermatt i mitten av dec, 3 meter i Hakuba under sista veckan av jan, möjligen en 2 meters dump i mitten av mars i Verbier omradet. I slutet av mars kommer det fullkomligen vräka ner i PNW/BC och sen kommer Cordova, AK fa duktigt med snö nattetid första veckan av april. Bluebird pa dagarna saklart. Nu vet du.

men shit, det är ju precis när du är! snacka om tajming!

Brattis
209 inlägg
Brattis 209 inlägg 7 år sedan

Snön kommer aldrig komma tyvärr...

Var är snön ?? Citera
HenrikM
7 inlägg
HenrikM 7 inlägg 7 år sedan

jag har snö hemma !

josh
444 inlägg
josh 444 inlägg 7 år sedan

Lee-nus :

josh :

Precis! jag har varit runt världen och läst myrstackar under sommaren sa det är välplanerat!

Frankfurt Citera
delta
1172 inlägg
delta 1172 inlägg 7 år sedan

josh :

Lee-nus :

josh :

Precis! jag har varit runt världen och läst myrstackar under sommaren sa det är välplanerat!

För österrike gäller dock fortfarande 3dec (https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=83152)

listerine. Citera
CookieMonster
295 inlägg
CookieMonster 295 inlägg 7 år sedan

inge snö?

glad att jag bor där jag bor...

bättre än cookiedough... Citera
Gurra
783 inlägg
Gurra 783 inlägg 7 år sedan

Droppade lite snö i Sälen i lördags som senare försvann tyvärr. Bara vänta in snön nu, den borde komma!

Det är inte lätt när det är svårt Citera
TobiasHedman
5 inlägg
TobiasHedman 5 inlägg 7 år sedan

på lördag!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook