Romme Alpin!2012

LikeABoss
0 inlägg
LikeABoss 0 inlägg 6 år sedan

Tjenare, jag undrar om det är någon som vet om det är värt att åka till Romme i år. Jag är parkåkare och vill helst ha hopp av kvalite d.v.s. stora hopp (Big Jumps) och väl preppade sådana, finns det några i romme eller är parken lika dålig som dess ryckte på nätet?? roll

Svar

Snow_flake
724 inlägg
Snow_flake 724 inlägg 6 år sedan

LikeABoss skrev:

Tjenare, jag undrar om det är någon som vet om det är värt att åka till Romme i år. Jag är parkåkare och vill helst ha hopp av kvalite d.v.s. stora hopp (Big Jumps) och väl preppade sådana, finns det några i romme eller är parken lika dålig som dess ryckte på nätet?? roll

Om du vill ha bigjumps så, Ja

En snöflinga gör ingen vinter... Citera
CarlSohlberg
29 inlägg
CarlSohlberg 29 inlägg 6 år sedan

Haha vilket skämt att dom har big jumps dom har fyra hopp gröna är dom var där för tre dagar sen med skolan och dom flesta railsen hugger så kan inte rekomdera det direkt åk till några andra ställen som har fått upp big jumps kungsberget Åre Sälen osv.

Backiis
119 inlägg
Backiis 119 inlägg 6 år sedan

åk ej till romme

Erik Backåkers Citera
HappyH
54 inlägg
HappyH 54 inlägg 6 år sedan

Vill du åka i en "park" som Rommes så rekommenderar jag att du bygger hopp på bakgården... Billigare och närmre

Marcax Citera
Saddl3r
63 inlägg
Saddl3r 63 inlägg 6 år sedan

Var i Romme för två dagar sen, och då hade de bara två blåa hopp, ett grönt, och lite rails. Funkade helt okej för mig iaf!

FullRulle
13 inlägg
FullRulle 13 inlägg 6 år sedan

Rulla upp till Bjursås och hoppa. Ligger på samma breddgrader. Sjukt bra park. Mycket rails och hopp i alla varianter, faktiskt svarta (på riktigt).

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook