Bra park nära Jönköping?

Manfreed
0 inlägg
Manfreed 0 inlägg 7 år sedan

Som rubriken avslöjar så letar jag bra parker i smålandsområdet eller angränsande län men vill helst kunna dra dit över dagen... Någon?

Svar

Lima-ko
1605 inlägg
Lima-ko 1605 inlägg 7 år sedan

Strutsabacken (Huskvarna) hade några riktigt fina hopp ifjol men har inte fått upp dem än i år.
Annars är väl Isaberg (Hestra) bland de bättre anläggningarna i södra Sverige, har dock ingen koll på deras park.

Tancoll
433 inlägg
Tancoll 433 inlägg 7 år sedan

Ulricehamns skidcenter?

Charlee
117 inlägg
Charlee 117 inlägg 7 år sedan

mullsjö alpin ligger ju väldigt nära jönköping smile helt ok park har jag fått för mig smile

men softa då... Citera
philipjohansson
11 inlägg
philipjohansson 11 inlägg 7 år sedan

Isaberg bör du inte åka till! Dem har 3 boxar uppe.. Alla har rostat sönder och går inte alls att åka på..

Rhermansson
147 inlägg
Rhermansson 147 inlägg 7 år sedan

Mullsjö alpin har öppet 4 rails 2 hopp tror jag ganska bra park men ulricehamn hat jue satsat stort i år på parken vet ej hur det ser ut där men ser jävligt grymt tror jag!!

gabriel-l
15 inlägg
gabriel-l 15 inlägg 7 år sedan

om man bor inne i jönköping så kan man ju alltid åka till järabacken. där finns ett hopp, en 6m box, och ett phatpipe.
annars är det ju ulricehamn som gäller:)

Manfreed
0 inlägg
Manfreed 0 inlägg 7 år sedan

Tack för alla Svar... Isaberg har jag räknat bort då några kompisar vart där och inte varit nöjda. Ulricehamn låter grymmt så tack för tipset... Någon som vet hur stora hoppen i mullsjö är? big_smile

Fiberteknologi
1937 inlägg
Fiberteknologi 1937 inlägg 7 år sedan

Manfreed :

Tack för alla Svar... Isaberg har jag räknat bort då några kompisar vart där och inte varit nöjda. Ulricehamn låter grymmt så tack för tipset... Någon som vet hur stora hoppen i mullsjö är? big_smile

Hoppen i mullsjö är värdelösa. Rekommenderar ulricehamn då dom faktiskt satsar på parken på riktigt.

Rhermansson
147 inlägg
Rhermansson 147 inlägg 7 år sedan

mullsjö har ett stort och ett litet men ulricehamn har la lite mer olika hopp.

v-larsson
1607 inlägg
v-larsson 1607 inlägg 7 år sedan

Hanaslöv såklart. Ingen tvekan.

go big or go to lindvallen Citera
MaxSandell
0 inlägg
MaxSandell 0 inlägg 7 år sedan

mullsjö har den semsta park jag kört kickarna till hoppen e max en halv meter breda skulle välja ulrice hman om jag var du!
wink

MaxSandell
0 inlägg
MaxSandell 0 inlägg 7 år sedan

kickarna till railsen menade jag:rolleyes:

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook