Dröm som gått i uppfyllelse!

Jakobd
58 inlägg
Jakobd 58 inlägg 7 år sedan

Titeln kan verka töntig för vissa, men när jag kollar på filmen inser jag att det var det jag drömde om som liten wink

Fick mycket positiv feedback för denna edit på olika håll så jag tänkte att jag kunde sprida den här med smile

Skulle uppskatta all sorts kritik!

Hoppas ni gillar't, jag har haft roligt när jag spelat in denna!

Svar

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 7 år sedan

Såg ut att vara nice.
Sjukt enformig dock, hade gärna sätt lite andra åk och inte bara "POV".

Det som inte dödar det härdar. Citera
anda
43 inlägg
anda 43 inlägg 7 år sedan

Skön känsla genom filmen.!
Jag hade rekommenderat att klippa bort allt Gopro ljud, förutom det när du ropar och pratar för att få en skönare känsla och mindre störande ljud.

Snow_flake
724 inlägg
Snow_flake 724 inlägg 7 år sedan

Som sagt lite enformig tycker ja med. Lite drygt halva gick bra klickade man sig igenom resten.
Lite andra perspektiv skulle inte sitta fel men det såg sjukt kul ut.

En snöflinga gör ingen vinter... Citera
Lundblom
109 inlägg
Lundblom 109 inlägg 7 år sedan

Åken såg riktigt fina ut men jag tycker att det blir lite tråkigt att titta på filmer som är filmade med hjälmkamera. Korta sekvenser kan vara kul men inte en hel film.

Blide
804 inlägg
Blide 804 inlägg 7 år sedan

Lyssna inte på dem, gillar man inte POV behöver man inte titta ;-)

Men kan vara kul att köra lite follow-cam kanske? Gillar sen inte riktigt när man ser knän i bilden, blir nästan yr... Men snyggt kört!

Perkal
879 inlägg
Perkal 879 inlägg 7 år sedan

Blide :

Lyssna inte på dem, gillar man inte POV behöver man inte titta ;-)

Men kan vara kul att köra lite follow-cam kanske? Gillar sen inte riktigt när man ser knän i bilden, blir nästan yr... Men snyggt kört!

Jag älskar POV och inte bara på freeride;). Haha lol
Men ser gärna andra sorters åk och linjer i en nästan 10 mins edit. Blir som att glo målarfärg torka annars.

Det som inte dödar det härdar. Citera
Lee-nus
2682 inlägg
Lee-nus 2682 inlägg 7 år sedan

tycker den var clean, jag. lite lång kanske, och hade gärna sett lite follow cam-grejer också. redigeringsmässigt inte mycket att gnälla över!

Heinz_p
999 inlägg
Heinz_p 999 inlägg 7 år sedan

Riktigt trevlig edit! Men är det bara jag som starkt ogillar placeringen av kameran på bröstet? Det får det att se ut som att åkaren ständigt åker i baksätet..

Utter for president! Citera
Pillard
Online 3119 inlägg
Pillard 3119 inlägg 7 år sedan

För att inte verka gnällig så börjar jag med att säga att det var riktigt nice. Men om du vill ha synpunkter så är kameraknäppande kanske det mest irriterande ljud jag vet. Tyvärr blir det ju så att om man tar bort ljudet så försvinner ju även ert eget tjoande men i min värld är det nog värt det. Sen kan det, som nämnts innan, bli lite tjatigt med bara POV, det vore nice att se hur ni åker även från åskådarens synvinkel. Men allt som allt, mycket bra

Jakobd
58 inlägg
Jakobd 58 inlägg 7 år sedan | Senast ändrad Jakobd (7 år sedan)

Heinz_p :

Riktigt trevlig edit! Men är det bara jag som starkt ogillar placeringen av kameran på bröstet? Det får det att se ut som att åkaren ständigt åker i baksätet..

Håller med om att det ser ut som man åker bakåtlutat hela tiden vilket är störande, men annars gillar jag bröstmonteringen starkt! Troligen min favorit av montering smile

För övrigt tack för schysst kritik och bra tips allihopa smile Inser att jag får lägga mer tid på kamera-arbete när jag filmar för att få mer variation!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook