Lista alla SKIDfilmer

Dr_Snow
1669 inlägg
Dr_Snow 1669 inlägg 16 år sedan

Jag vill alltså ha hjälp med att lista alla proffesionella skidfilmer. (Nyckelorden är proffesionella, d.v.s. inga hemmagjorda filmer, och skidfilmer, dvs enbart skidfilmer. Det får givetvis förekomma nån brädåkare i dem men huvuddelen ska vara skidåkare.)

Jag har suttit och letat igenom forumet på filmnamn men hittar sisådär många. Därför ger jag er nu chansen att lista alla er favoriter (och mindre favoriter).

Tack för hjälpen!
(Tänk på att jag har e-mailbevakning på denna tråd och jag inser att det kan bli många svar. Därför kan ni väl försöka hålla inne med ev. oseriösa förslag som inte uppfyller kriterierna och allmänt BS? Tack igen..)

Your localhost. Citera

Svar

peff
172 inlägg
peff 172 inlägg 16 år sedan

Tror du seriöst att nån orkar lista alla skidfilmer som gjorts!?

vad är en signatur? Citera
blom
311 inlägg
blom 311 inlägg 16 år sedan

titta in på utrustningen så hittar du nog lite...

Dr_Snow
1669 inlägg
Dr_Snow 1669 inlägg 16 år sedan

Baghdadbomber:
Ibland undrar jag hur svårt det kan vara...

1. Du har uppenbarligen aldrig hört talas om ordspråket "Många bäckar små..." Då skulle du snabbt inse vad jag är ute efter.

2. Har du inte läst parantesen i slutet av mitt inlägg? Inget allmänt skitsnack som inte hör hit! Alltså behöver du inte tillägga sånt som t ex ditt onödiga svar. Ok?

Edit:

Åh, hur kunde jag missa det???

Tack för tipset!!

Your localhost. Citera
CAD
184 inlägg
CAD 184 inlägg 16 år sedan

En gammal favorit som fortfarande håller är Global Storming. Trevlig. Och Morrisons avsnitt i Ski Movie II och III går inte av för hackor! Rejäl kille.

ugo
112 inlägg
ugo 112 inlägg 16 år sedan

Bra filmer:
Salad days
subject to change
happy days
propaganda
Ski movei I II III sägs vara bra

R4ll3
87 inlägg
R4ll3 87 inlägg 16 år sedan

Sässongens favvo e lett happy dayz. Salad days e det sämsta jag har sett smile ha de

BABAR Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook