The Education of style

kevinMEkepil
176 inlägg
kevinMEkepil 176 inlägg 6 år sedan

Tjaa!

Vad tyckte ni som sett filmen om den?
Överskattad?
Grym?
Bästa ni sett?
osvosv

Svar

skytten
37 inlägg
skytten 37 inlägg 6 år sedan

Riktigt besviken faktiskt, kanske hade för höga förväntningar?

hburvall
8 inlägg
hburvall 8 inlägg 6 år sedan

banger förutom tanners segment

hburvall Citera
OlaMelin
875 inlägg
OlaMelin 875 inlägg 6 år sedan

Filmen finns för nedladdning här: https://inspiredmedia.mobilerider.com/store/ . Priset är $10 (typ 70 kronor)

JohanNiemi
84 inlägg
JohanNiemi 84 inlägg 6 år sedan

Jag tyckte den var MONEY dock gillade jag inte Taners del..

user133436
555 inlägg
user133436 555 inlägg 6 år sedan

Öhh?

Widdeee
36 inlägg
Widdeee 36 inlägg 6 år sedan

Dennnn Ägggddeee!!!

Jarle
3975 inlägg
Jarle 3975 inlägg 6 år sedan

Vafalls, är det bara min nedladdning som härjar? Jag m.fl. får inte hem den, började ta hem samtidigt som den släpptes igår men varje gång den kommer hem så försvinner den. Dumma iTunes

skistore.se/mtbstore.se Citera
user133436
555 inlägg

Jarle :

Vafalls, är det bara min nedladdning som härjar? Jag m.fl. får inte hem den, började ta hem samtidigt som den släpptes igår men varje gång den kommer hem så försvinner den. Dumma iTunes

https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/562933_10150856222848039_1890359557_n.jpg?dl=1

Jarle
3975 inlägg
Jarle 3975 inlägg 6 år sedan

Haellgren :

Jarle :

https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hph … n.jpg?dl=1

Såg den, de verkar ha postat en lösning på ett problem som ingen har. Kan säkert hända att servern var överbelastad för idag går det bättre, även om det går långsamt.

skistore.se/mtbstore.se Citera
user133436
555 inlägg

Jarle :

Haellgren :

Jarle :

https://fbcdn-photos-a.akamaihd.net/hph … n.jpg?dl=1

Såg den, de verkar ha postat en lösning på ett problem som ingen har. Kan säkert hända att servern var överbelastad för idag går det bättre, även om det går långsamt.

I see. Laddar ner imorrn kväll när jag har snabbare internet!

JesperAdamsson
134 inlägg
JesperAdamsson 134 inlägg 6 år sedan

henkes del mördade och tanner hade en riktigt nice pow line, phils del va överredigerad men det va väntat!

ElisWaltersson
983 inlägg
ElisWaltersson 983 inlägg 6 år sedan

Hur mycke bättre än blackout var den? smile

u r the doc, doc Citera
GustavRisberg
9 inlägg
GustavRisberg 9 inlägg 6 år sedan

Den var grym!

Sebasteyan
1 inlägg
Sebasteyan 1 inlägg 6 år sedan

Om man tankar den från Inspired hemsidan, får man den då i HD? För det verkar vara det ända sättet, det går inte att köpa den via Itunes för mig, den säger bara att med svenskt apple-id går det ej att komma åt den...

Ashtraymofucku
634 inlägg
Ashtraymofucku 634 inlägg 6 år sedan

Den sämsta, töntigaste och den mest överskattade skidfilm jag sett. Visst naila dem feta trick men det spelar ingen roll när redigeringen och filmen i övrigt är ett fiasko.
Men då har jag heller aldrig förstått mig på vad det är som är coolt med att låtsas att man skjuter med en pistol medans man åker skidor, eller hur man kan koppla droger till skidåkning, coola killar...

kevinMEkepil
176 inlägg

Sebasteyan :

Om man tankar den från Inspired hemsidan, får man den då i HD? För det verkar vara det ända sättet, det går inte att köpa den via Itunes för mig, den säger bara att med svenskt apple-id går det ej att komma åt den...

Konstigt, för mig gick det utan problem att ladda ner den via itunes.

kevinMEkepil
176 inlägg

Ashtraymofucku :

Den sämsta, töntigaste och den mest överskattade skidfilm jag sett. Visst naila dem feta trick men det spelar ingen roll när redigeringen och filmen i övrigt är ett fiasko.
Men då har jag heller aldrig förstått mig på vad det är som är coolt med att låtsas att man skjuter med en pistol medans man åker skidor, eller hur man kan koppla droger till skidåkning, coola killar...

Efter jag sett den, tyckte jag att den var sjukt bra, sure lite överskattad men ändå en clean film med sjuke klipp och enligt mig, en snygg och cool redigering och filmning (dock var bdogs del överredigerad).

Det är dock puckat. Dock tror jag inte Phil eller Henke gör det wink

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook