Snowboardåkare är bättre människor.

Iller
378 inlägg
Iller 378 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad Iller (6 år sedan)

Uppenbarligen har man bevisat att hashpulkeåkare är väldigt sociala, stabila personer med högt IQ.

Men ni som inte utövar denna ädla sport behöver inte misströsta. Ni behöver bara börja dansa salsa!

Eftersom det är en Cambridgeforskare som sagt det så måste det vara sant.

http://www.svd.se/naringsliv/karriar/pr … 572810.svd

Tyvärr går de inte djupare in i väsentligheterna i artikeln, nämligen: hur mycket mindre inteligenta är skidåkarna och vilken sexuell läggning har alla gangstah jibbers.

Svar

Superpark
1356 inlägg
Superpark 1356 inlägg 6 år sedan

Tell Alta!

Smokin Superpark Union Team Force Citera
combatspenat
Online 637 inlägg
combatspenat 637 inlägg 6 år sedan

Är det så enkelt att om man inte väljer det enklare alternativet så är man en bättre människa ?

The iguana never did get the sunglasses.... Citera
iamhenriksson
0 inlägg
iamhenriksson 0 inlägg 6 år sedan

Spelar det verkligen så stor roll om man står på en planka eller 2 i backen?

combatspenat
Online 637 inlägg
combatspenat 637 inlägg 6 år sedan

Spelar det stor roll om det är salsa eller bugg? Hade varit kul att läsa hela rapporten

The iguana never did get the sunglasses.... Citera
SverigeTomten
2182 inlägg
SverigeTomten 2182 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad SverigeTomten (6 år sedan)

Jag tror detta kan förklaras på ett rätt enkelt sätt...

Undantag från Norden, där nästan alla skulle kunna ha råd med liftkort och dyl, vilka har råd att köpa dyr utrustning och dyra liftkort? Jag skule säga övre klassen eller övre medelklassen.

Och vilka är de som har eftergymnasial utbildning (i USA)? Just ja. Absolut flesta tillhör medelklassen eller högre om de är högutbildade.

Även om snowboardåkare är sexigare än skidåkare (Sorry, it had to be said) så betyder det inte att de är intelligentare eller har högre IQ än skidåkare. Artickeln plockade bara fram ett par få exempel och bland exemplen så råkade snowboardåkarna nämnas. Jag tycker inte att ni borde bry er om så mycket om dethära då jag anser att artickeln i övrigt har ingen vidare fast pålitlig anknytning till trovärdig källa.

Hey man! peace man! Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook