Freeradicals

Kaikki
15 inlägg
Kaikki 15 inlägg 6 år sedan

Är det nån som vet något om det kommer en freeradicals film i höst?

Svar

Glisseur
946 inlägg
Glisseur 946 inlägg 6 år sedan

Nope, det blir ingen ny film i år.

I like big dumps and I cannot lie Citera
Gahnis
Online 198 inlägg
Gahnis 198 inlägg 6 år sedan

Ajaj.. Warum?

Kung Bore is always King Bore! Citera
Sulan
104 inlägg
Sulan 104 inlägg 6 år sedan

Ja hur är läget egentligen? Kollar man på hemsidan verkar projektet ganska dött... Är det nedlagt eller bara tillfälligt avbrott?

Lowe71
272 inlägg
Lowe71 272 inlägg 6 år sedan

[vimeo]

Free Radicals har väl varit ett ganska dött projekt dom senaste 10 åren.
1:an och 2:an är dock legendariska skidfilmer! Osten Norin i Alaska med Broder Daniels "I`ll be gone som soundtrack!

Lowe Citera
felix
3317 inlägg
felix 3317 inlägg 6 år sedan

Free Radicals och Yearbook, där har ni mig... då är jag hemma.

psyket söndras som tetris. livsfarligt! Citera
Gammel_Dansk
82 inlägg
Gammel_Dansk 82 inlägg 6 år sedan

Roligt hur det pratas millimeter hit o dit på skidorna i dag. och "vilken skida skall jag ha till Japan". Tänk på va dom grabbarna åkte på.
Ingen som har 1, 2 och 3 an som kan ladda upp dom? Kan inte kolla mina VHS längre.

Sveda
905 inlägg
Sveda 905 inlägg 6 år sedan

Gammel_Dansk :

Roligt hur det pratas millimeter hit o dit på skidorna i dag. och "vilken skida skall jag ha till Japan". Tänk på va dom grabbarna åkte på.
Ingen som har 1, 2 och 3 an som kan ladda upp dom? Kan inte kolla mina VHS längre.

+1 så jävla äg

Det såg jättebra ut innan du ramlade Citera
FF
2068 inlägg
FF 2068 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad FF (6 år sedan)

Jag har ettan.. Grymt kötteri av rönnbäck och stilikonen mossfelt ger en lektion i hur snyggt man kan åka telemark. Legend. Dessa kultfilmer borde ju rent moraliskt vara k-märkta nu och tillåtna att dela med sig av? wink Dock inte sugen på att åka på nåt upphovsrättsbrott.

Petter79
29 inlägg
Petter79 29 inlägg 6 år sedan

FF :

Jag har ettan.. Grymt kötteri av rönnbäck och stilikonen mossfelt ger en lektion i hur snyggt man kan åka telemark. Legend. Dessa kultfilmer borde ju rent moraliskt vara k-märkta nu och tillåtna att dela med sig av? wink Dock inte sugen på att åka på nåt upphovsrättsbrott.

Måste gå att lösa. Jag skulle köpa en direkt.

josh
445 inlägg
josh 445 inlägg 6 år sedan

De borde ge ut en box med alla filmerna.

Frankfurt Citera
MrHotDog
129 inlägg
MrHotDog 129 inlägg 6 år sedan

josh :

Tror det gick att köpa dom tre första som en dvd-box tidigare.

FF
2068 inlägg
FF 2068 inlägg 6 år sedan

MrHotDog :

josh :

Tror det gick att köpa dom tre första som en dvd-box tidigare.

Jag tror att du har rätt.

Hade jag sett en hade jag köpt den direkt smile Vi kan väl hjälpas åt, om någon råkar se några stycken liggandes, köp allihop så kan vi enas om att vi säljer vidare till varandra.

Lowe71
272 inlägg
Lowe71 272 inlägg 6 år sedan

Finns även en fantastisk dokumentär från Free Radicals Alaskaresa i samband med inspelningen av 2:an som sändes på SVT. Rönnbäck kniper en andraplats på extrem-vm med ett 30 meters dropp och gnäller när han får åka catskiing i flatljuset. Tyvärr åker han hem innan det är dags för heliskiing.

Lowe Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook