Contour ROAM

OskarHermansson
26 inlägg
OskarHermansson 26 inlägg 6 år sedan

Tja!
Är det någon som vet hur lång batteritid kameran har när man filmar i 1080p? Jag antar att den är kort men någon som vet exakt? Tack i förhand!

Peace.

Svar

user133436
555 inlägg
user133436 555 inlägg 6 år sedan

Klarar ROAM 1080P? Trodde det var nya ROAM2

kajsaar
74 inlägg
kajsaar 74 inlägg 6 år sedan

Hej Oskar och alla andra i tråden! jag tänkte fråga, har precis fått denna i present. Men alltid varit inställd på gopro av någon anledning .. hört att contour inte funkar så bra med Imovie på Mac. och att det inte alls synkar lika bra! och trillar inte contour av hjälmen när den bara sitter med klister?? haha behöver lite tips smile
MVH
Kajsa

kajsaar Citera
Jarle
3975 inlägg
Jarle 3975 inlägg 6 år sedan

kajsaar :

Hej Oskar och alla andra i tråden! jag tänkte fråga, har precis fått denna i present. Men alltid varit inställd på gopro av någon anledning .. hört att contour inte funkar så bra med Imovie på Mac. och att det inte alls synkar lika bra! och trillar inte contour av hjälmen när den bara sitter med klister?? haha behöver lite tips smile
MVH
Kajsa

Contour spelar in i ett format skapat av apple så det borde inte vara några konstigheter. Klistret som används är det starkaste som 3M har för ändamålet. GoPro använder också klister (vill minnas att de använder samma klister men kan ha fel).

skistore.se/mtbstore.se Citera

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook