Var Henke stekt/hög/bäng på JoI intervjun?

assr
462 inlägg
assr 462 inlägg 6 år sedan

As topic says:
Jag tittade på FR:s finalfilm från JoI och slogs av en sak. Henke verkar helt lost, har svårt att formulera meningar och är ganska mjuk i uttalet. Min brud påpekade det och frågade mig "Den där killen är ju hög, eller?"

Har han rökt på? Är han kanske bara hög på endorfiner och energidryck?

Vad tro ni?

För klippet, se;
https://www.freeride.se/content/7337/

Hans Citera

Svar

sNaubi
166 inlägg
sNaubi 166 inlägg 6 år sedan

jag skulle säga det ja, brillorna gör det ännu ett snäpp troligare haha.

JohEng
53 inlägg
JohEng 53 inlägg 6 år sedan

Hahah men din tjej kanske jämförde honom mot en normal person, henke verkar ju ändå något hög i allmenhet tillskillnad från "normala" personer big_smile
Ett bra exempel är nån jär som har lagt upp ett klipp på henke när han kollar på b dog när han kör hahahah! Henke står och skäller(ur ur ur) o sånna saker så ja..

user133436
555 inlägg
user133436 555 inlägg 6 år sedan

Ganska Obvious. Reagerade starkt på Hans "mjuka" röst, Med tanke på hur han låter när han pratar engelska.

Flekz-makkadellic
0 inlägg
Flekz-makkadellic 0 inlägg 6 år sedan

nänänänänänänänänä henke knarkar inte!!!!madmad

mrjibbing
87 inlägg
mrjibbing 87 inlägg 6 år sedan

han lät lite ovanligt. men inte tillräkligt för att säga att ska vara hög eller nåt tongue känns lite överdrivet tongue

mrjibbing
87 inlägg
mrjibbing 87 inlägg 6 år sedan

hehe min profilbild kanske får mig att se partisk ut. tänkte inte på den haha

LILYUNGBASEDUGLYGUSTMANE
285 inlägg
LILYUNGBASEDUGLYGUSTMANE 285 inlägg 6 år sedan

http://www.gamereactor.se/media/forum/se/9179401_79.jpg

DÖDSKNARKARSKIDÅKARE

eller?! Citera
sejtan
82 inlägg
sejtan 82 inlägg 6 år sedan

HÄNKE ÄR JU GANSKA EL STEEKO SÅ JAG TROR HAN VAR RÄT STEEKT PÅ INTERVJUN.coolcool

Flekz-makkadellic
0 inlägg
Flekz-makkadellic 0 inlägg 6 år sedan

Fyfan hoppas inte han knarkar, skule gör mig så lessen och många av mina vänner okså! madmad

Backiis
119 inlägg
Backiis 119 inlägg 6 år sedan

rockstar cool

Erik Backåkers Citera
Ahlback
135 inlägg
Ahlback 135 inlägg 6 år sedan

Skulle kännas lite farligt om han var det under tävlingen...
Men ja, det kändes som om han var det, även fast är är lite "bäng" allmänt

Charlee
117 inlägg
Charlee 117 inlägg 6 år sedan

hahaha tongue din profilbild gör ju allt big_smile

men softa då... Citera
JtoB
507 inlägg
JtoB 507 inlägg 6 år sedan

freeride har blivit nya flashback

mojhojboy Citera
JohEng
53 inlägg
JohEng 53 inlägg 6 år sedan

Haha mr jibbing du ser därimot hög ut på din bild me henke :'D

limegreen
283 inlägg
limegreen 283 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad limegreen (6 år sedan)

med risk för att vara orelevant, eller att framställa mig som liberal, i frågan; även de gamla grekerna hade en förkärlek till trolldom/raketbränsle.

mycket på vår jord och i det vardagliga livet börjar med knark och slutar i sängen. därför sitter vi alla här i samma båt å porr-surfar å käkar ost-krokar.

FF
2068 inlägg
FF 2068 inlägg 6 år sedan

Lite onödig skvallertråd detta... eller?

assr
462 inlägg
assr 462 inlägg 6 år sedan

FF :

Lite onödig skvallertråd detta... eller?

det är väl intressant om en av sveriges bästa skidåkare tar droger under tävlingar?

att sedan tråden urartar är väl en annan sak.

Hans Citera
user96588
15 inlägg
user96588 15 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad dwennberg (4 år sedan)

Haha var han säkert!

Max_Faktor
332 inlägg
Max_Faktor 332 inlägg 6 år sedan

dwennberg :

Att henke röker är väl ingen nyhet direkt? Hela inspired gänget gör ju det... Deras team i Orage Masters hette ju till och med Ganja Force. Folk måste ta och öppna ögonen, och sluta tro att man är heroinist bara för att man röker cannabis

http://i.imgur.com/nPuDxWq.jpg?1

Och vad är det för fel att vara heroinist? Gör det något om folk skulle tro att man är det? Anar en dubbelmoral.

excellentswordfight
88 inlägg
excellentswordfight 88 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad excellentswordfight (6 år sedan)

Max_Faktor :

Och vad är det för fel att vara heroinist? Gör det något om folk skulle tro att man är det? Anar en dubbelmoral.

Försöker förstå mig på hur du tänker, menar du att alla illegala droger bör ses på samma sätt oavsett om ena är livsfarlig och andra relativt harmlös? Är som att säga att det är typ samma sak att gå omkring med tårgas på stan som att bära omkring på ett jävla raketgevär bara för att båda är illegala, är det även dubbelmoral att säga att det är värre att gå omkring med raketgeväret? Även lagen är ju uppdelat i tunga och lätta droger (dubbelmoral där också?). Eller menar du helt enkelt att det inte är fel på varken heroin eller cannabis? "Felet" med heroin är väl att det är väldigt svårt att fungera ur ett sociologiskt perspektiv med ett heroinmissbruk något som många ser som ett problem, sen att heroin kan ha dödliga konsekvenser är knappast nått som man kan anse vara bra och det verkar även vara väldigt svårt att bruka heroin utan att hamna i missbruk, missbruk är aldrig bra oavsett drog, legal som illegal.

user96588
15 inlägg
user96588 15 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad dwennberg (4 år sedan)

Mmmm

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook