Dogtooth, i vilken skidfilm?

Ashtraymofucku
634 inlägg
Ashtraymofucku 634 inlägg 6 år sedan | Senast ändrad Ashtraymofucku (6 år sedan)

Hej, söker efter skidfilmen när de åker på "Dogtooth" berget i Kicking Horse BC.
Per Nyberg sa att den är med i TGR filmen Anomoly, men bara att de bootpackar upp och inte åker ned, har hört rykten om att de även åker ner i någon känd skidfilm. Någon som vet vilken? Skulle vara jävligt kul att se vad proffsen har gjort på den ryggen då det är en jävligt häftig rygg.
Länkar en kort film där jag åker ner för denna Dogtooth rygg så ni vet vilket område jag talar om.
[vimeo]
Oerhört tacksam för all typ av svar!

Hade
Almroth

Svar

Ashtraymofucku
634 inlägg
Ashtraymofucku 634 inlägg 6 år sedan

Kom igen någon måste veta nånting!

Skare
265 inlägg
Skare 265 inlägg 6 år sedan

Bra ladd på din åkning!

Ashtraymofucku
634 inlägg

Tack så mycket!
Någon som vet vilken film? Är ju en väldigt exponerad rygg så det finns så sjuka ställen att åka på, vore kul som sagt att se vad proffsen gjort!

Glisseur
946 inlägg
Glisseur 946 inlägg 6 år sedan

En polare fick sitt arsle smiskat ordentligt av Seth Morrison i det där området en gång i forntiden, osäker på exakt vilket år men tippar på runt 2002, 2003. Jag vet att material från Kicking är med i någon av MSP:s filmer från den eran, typ Focused eller Yearbook med andra ord, men kommer inte ihåg exakt vilken och om dom körde just Dogtooth.

I like big dumps and I cannot lie Citera
Ashtraymofucku
634 inlägg

Haha jasså, bara att ha åkt mot Seth är ju jävligt fett!
Å fan då ska ja kolla igenom de filmerna, tack som fan för hjälpen!

Ashtraymofucku
634 inlägg

Kollade TGRs lost and found, de gör som sagt en hike uppför dogtooth men det är svårt att se om de åker nerför eftersom det är så in zoomat . De åker dock en hel del andra åk i närheten, de flesta på Molars/ backside of Molars.

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook