Banff, Revelstoke Kanada 14/15 boende

Hejheeej
1 inlägg
Hejheeej 1 inlägg 4 år sedan

Hejsan!
Jag är en tjej på 21 från Stockholm som ska åka själv till Kanada och säsonga i vinter och letar efter likasinnade som är intresserade av att dela boende. Tänkte antingen Banff eller Revelstoke. Skicka annars gärna tips på vart man kan hitta bra boenden! PMa eller kommentera gärna vid intresse!!
Tack! big_smile

Svar

Erika-P
4 inlägg
Erika-P 4 inlägg 4 år sedan

Hej! Jag åker till Banff 8nov o ska jobba där till slutet av april. Åker också ensam:)

Mvh Erika

ahagstroem
18 inlägg
ahagstroem 18 inlägg 4 år sedan

Tjena !!
Vi är ett gäng som drar ner till revelstoke i december.
Vi har allt utom boende vilket vi tänkt lösa på plats då det verkar som att många helst vill mötas på plats innan man säkrar ett boende..

Hör gärna av dig om du skulle va intreserad av att slå ihop ditt äventyr med vårt wink

Mvh Alex

Lexo
13 inlägg
Lexo 13 inlägg 4 år sedan

För er som ska till revelstoke!!!

lösningen på era problem!!

http://list.thestoke.ca/

fungerar som craigslist men e lokalt för revelstoke. där hittar ni billigt o bra boende!! håll er ifrån boendet som heter Colombia gardens aka Crack gardens.. helst south side (nära till bussen om ni inte har bil)

skalaren
2 inlägg
skalaren 2 inlägg 4 år sedan

Hejsan!

Jag skall till Banff i mitten av december. Först m familj över jul och sedan ensam till början av mars. Jag kommer nog att bo på något hostel första veckorna men är grymt intresserad av att dela boende, åkning o bärs....
Planen är att jobba typ halvtid på distans på mitt vanliga jobb...när det inte snöar..

Tänkte nog även hyra bil och test några dagar i Fernie, Kicking horse eller ngn annan ort i närheten om någon vill hänga på..

/Sture

SlamHarder
5 inlägg
SlamHarder 5 inlägg 4 år sedan

tjohoo! Fint att se att det är andra svenskar som planerar att dra till Kanada och säsonga i vinter! tänkte själv göra en säsong i Banff eller dylikt ställe i Kanada i år men söker efter någon/några att dela boende med. lite om mig.. jag är en grabb på 21år som åker bräda, dicker öl och lever livet! Har tidigare säsongat i Österrike men är nu sugen på att testa en säsong i Kanada!

@ahagstroem är erat boende fullt?

/Niklas

ahagstroem
18 inlägg
ahagstroem 18 inlägg 4 år sedan

Som sagt vi kommer nog att lösa boende på plats! wink
Dock har vi boende första veckorna som dessvärre är fullt nu.
när hade du tänkt åka ner ? @SlamHarder

Panadol
11 inlägg
Panadol 11 inlägg 4 år sedan

Har ett golv i Revelstoke, ca 3x2m som någon kan få sova på för en billig peng big_smile

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook