Länkade produkter
Armada MAGIC J
1 recensioner, betyg 4
Armada MagicJ
Black Crows Nocta
8 recensioner, betyg 4,6
Black Crows Nocta Air
1 recensioner, betyg 4
DPS LOTUS 120 SPOON PURE3
Scott Scrapper
1 recensioner, betyg 4
Völkl Katana V-Werks
14 recensioner, betyg 4,6
Völkl Kuro
18 recensioner, betyg 4,5
Völkl Two
2 recensioner, betyg 4,5
Whitedot Redeemer CarbonLite
2 recensioner, betyg 4

skidinspiration sökes, turbar + 125mm puder-/offpist-skida

bigbadwolfen
52 inlägg
bigbadwolfen 52 inlägg 3 år sedan

carl_couloir :

Gazza1 :

Nu är jag lite taskig mot dig och kastar in en till konkurrent. Praxis Protest. Jag har använt den just i Japan och har även gått kortare sväng på den och skidan är helt jävla underbar. Den är förvånansvärt lätt också och går att beställa i ännu lättare versioner än den jag har.

Om du är intresserad av skidan mer så hojta till så lägger jag inte en beskrivning om den men jag har lämnat svar om just den skidan i andra inlägg så det finns en del om den.

För min del är det den bästa puder skidan jag har åkt på.

den har absolut varit med på min lista men jag tror jag har svårt att få hem den på en vecka innan jag åker iväg.......

/C

När/var i japan drar du? Vi är ett gäng som drar till Hokkaido, boende nära niseko, den 19e-31a jan. Jag kommer ha med mina redeemer 190 så kan du få testa om du vill, grymma skidor som iaf jag är riktigt nöjd med!

carl_couloir
365 inlägg
carl_couloir 365 inlägg 3 år sedan

bigbadwolfen :

carl_couloir :

Gazza1 :

Nu är jag lite taskig mot dig och kastar in en till konkurrent. Praxis Protest. Jag har använt den just i Japan och har även gått kortare sväng på den och skidan är helt jävla underbar. Den är förvånansvärt lätt också och går att beställa i ännu lättare versioner än den jag har.

Om du är intresserad av skidan mer så hojta till så lägger jag inte en beskrivning om den men jag har lämnat svar om just den skidan i andra inlägg så det finns en del om den.

För min del är det den bästa puder skidan jag har åkt på.

den har absolut varit med på min lista men jag tror jag har svårt att få hem den på en vecka innan jag åker iväg.......

/C

När/var i japan drar du? Vi är ett gäng som drar till Hokkaido, boende nära niseko, den 19e-31a jan. Jag kommer ha med mina redeemer 190 så kan du få testa om du vill, grymma skidor som iaf jag är riktigt nöjd med!

Tackar för erbjudandet, dock är planen Hakuba 23/1 - 7/2 men med tanke på snöläget så kanske vi styr om till Hokkaido vad vet jag......

/C

LawndartGustav
1098 inlägg
LawndartGustav 1098 inlägg 3 år sedan

Vattendroppe :

LawndartGustav :

barbonvariant.

Bourbonvariant?

Exakt! Eftersom den bästa whiskeyn kommer från USA wink

Åk mer jobba mindre! Citera
carl_couloir
365 inlägg

Så då har jag äntligen landat efter sjutton bedrövelser och 13 äventyr......

Armada Magic J blir det som gör mig sällskap till Japan på fredag

Tack alla för input och inspel! :-) good karma to you!

Bon Ski
/C

bootfitta
818 inlägg
bootfitta 818 inlägg 3 år sedan

Kul! Bara att börja dansa snödans då.

carl_couloir
365 inlägg

bootfitta :

Kul! Bara att börja dansa snödans då.

Absolut! och nu verkar det börja dumpa i Hakuba också :-)

/C

lundatok
171 inlägg
lundatok 171 inlägg 3 år sedan

Blev det bra?

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook