Resesällskap norra Japan 2016

JohanOrust
2 inlägg
JohanOrust 2 inlägg 3 år sedan

Hej

Jag har funderat på att åka till norra Japan någon gång i januari/februari 2016 och stanna kanske en månad eller två. Jag har en kompis som bor i Sapporo så tänkte hälsa på honom också men skulle gärna hitta någon eller några som skulle vara intresserade av att åka snowboard eller skidor en längre tid i de härliga pudersnöbergen i Hakkaido. Kanske hitta något boende på någon ort eller hyra en husbil och dra runt till olika ställen? Jag är öppen för alla förslag. Skriv i tråden eller pm mig om du är intresserad av att hänga på!

/Johan

Svar

AmandaSundin
39 inlägg
AmandaSundin 39 inlägg 3 år sedan

Jag kommer hänga i Niseko så du får hojta om du åker förbi därsmile

DanneL
155 inlägg
DanneL 155 inlägg 3 år sedan

Hej!

Kommer resa från Calgary mot Japan i februari. Jag reser själv och är intresserad av att träffa några att resa, hänga på berget med.

Så jag är väldigt intresserad!
/Daniel

pelleplupp
10 inlägg
pelleplupp 10 inlägg 3 år sedan

Tja!

tänkte dra till japan v3-v4. Peppad! hade vart kul å hänga me nå offpistfreaks! Kanske dela boende?

Carolajner
81 inlägg
Carolajner 81 inlägg 3 år sedan

pelleplupp :

Tja!

tänkte dra till japan v3-v4. Peppad! hade vart kul å hänga me nå offpistfreaks! Kanske dela boende?

Jag tänkte också åka till Japan v.3-4, ev. även v. 5 och vill himla gärna ha sällskap! Ort är mindre viktigt för mig bara det är Japan. Ser rätt fullt ut på boendefronten på det jag har tittat på tyvär men det borde gå att lösa. Åker bräda, har splitboard och är villig att gå för bra åkning men är långsam när det kommer till hajkandet. Peppen är på topp däremot! smile

michaelajohansson
1 inlägg
michaelajohansson 1 inlägg 3 år sedan

Är det någon som har tips på bra boende i niseko området? smile

Bleyzor
3 inlägg
Bleyzor 3 inlägg 3 år sedan

För er som är taggade på Japan så kan jag fresta med 3 seasonpasses! Vi har varit här några veckor men ska tyvärr åka hem nu!. Är någon intresserad/känner någon som är intresserad så hör av er!
Liftkorten är "personliga" men de är aldrig någon som kollar plus att bilderna på liftkorten är av sämsta kvalitet, vi har dessutom hjälm och halsdukar på oss!
Förövrigt, åk till Japan, de är bra skit!
Tips på boende är Log Canon! kan vara fullbokat men värt att kolla, billigt, när backen och tillgång till kök!

Logga in för att skriva i forumet
Bli medlem Logga in Logga in med Facebook