Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
130 cm puder......
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="4800" data-source="post: 261442" data-attributes="member: 71120"><p>Jepp. 130 cm. Men det var i Lördags. Gick med hudar i dag (dumpar hela dagen). Helt sjukt. Där är nästa för mycket snö. Jag skulle gissa på 140-150 cm i skogen. Men backen har kanske 100-120 cm. Där blåser det rätt mycket. </p><p></p><p>Välj linje. Böj på knäna och Pow Pow snön sväljer allt, tajta träd, stenar och klippor, raviner. </p><p></p><p>Me like. </p><p></p><p>Hm...egentligen borde jag inte skriva det här. Men det finns ändå inga 08:or som hittar hit. Och Luleborna kan väl få lite tips då.</p><p></p><p> Men åken får ni fan hitta själv =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="4800, post: 261442, member: 71120"] Jepp. 130 cm. Men det var i Lördags. Gick med hudar i dag (dumpar hela dagen). Helt sjukt. Där är nästa för mycket snö. Jag skulle gissa på 140-150 cm i skogen. Men backen har kanske 100-120 cm. Där blåser det rätt mycket. Välj linje. Böj på knäna och Pow Pow snön sväljer allt, tajta träd, stenar och klippor, raviner. Me like. Hm...egentligen borde jag inte skriva det här. Men det finns ändå inga 08:or som hittar hit. Och Luleborna kan väl få lite tips då. Men åken får ni fan hitta själv =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
130 cm puder......
Tillbaka
Topp