2 killar från gbg letar äventyr!

calle88

Ny medlem
Tjena!

Två sköna killar från Göteborg, födda 1988, är på jakt efter boende på nåt härligt ställe! Typ Verbier, Chamonix, St Anton etc. Vi ser fram emot en grym säsong präglad av utförsåkning, härliga människor, fest och många spontana äventyr!!

Vi är mycket flexibla med boende, kan tänka oss att bo tillsammans med flera andra etc. Väldigt flexibla med det mesta helt enkelt...!

Pga av studier börjar vår säsong den 16e januari! Vi fräser ner med bilen så fort som möjligt efter det och om någon behöver lite frakthjälp så kan det ordnas.

Är det någon som är intresserad av att skaffa ett boende tillsammans eller kan tänka sig att ge plats åt oss så hör gärna av er! =)

Ha de gött
Carl och Marcus

Senast ändrad:

marianneberg1

Ny medlem
hej!
jag är en tjej på 23 år och bor också i götet och ska ner till chamonix i slutet av jan. jag är på att åka bil ner och hittar gärna boende ihop med folk också! det vore skitbra om man kunde fylla en bil (fast ned grejer får man kanske inte plats 5 st ändå?) maila mig gärna på marianneberg1@gmail.com om ni vill samåka/sambo!
ha det gott!

Kubakarl

Medlem
Tja. Göteborgskille, 23 år. Jag drar ner till chx nån gång under dec, men har inte löst nåt boende än.
Adda min msn: kubakarl@hotmail.com, så ser vi om vi det verkar vettigt!
Peace

freemia

Ny medlem
tjo ho.. vi är två tjejer jag är 88 kommer från ume ;) jag å en anna tjej som kommer från göte ska dra ner till österrike. Vi har inge boende eller jobb men vore skoj om vi hittade nå boende som vi kunde dela på :) om man vi tänkte dra nu i slutet av november..

slemtorsk

Ny medlem
Tjena grabbar, jag heter Hanna(89). Jag och min bästa kompis Madde(89) tänkte åka ner till st anton runt nyår. Kollat in massa boenden, verkar vara mycket billigare om man är typ 4. Maila eller adda. hanna_johannesson@hotmail.com så kan vi ju se om vi hittar något bra att dela på. xxx

calle88

Ny medlem
Nice med lite svar =) Jag har mailat runt till lite olika ställen idag, i chamonix och verbier och hoppas på svar snart! Lovar att jag hör av mig när jag fått höra lite mer. Brukar ju bli rejält mycket billigare om man är fler.. och roligare!

peace out

Hjalles

Ny medlem
Tja tja! Ni låter som ett par riiiiktigt schööna lirare! Hoppas ni får det mycket mulligt i vinter!

calle88

Ny medlem
Tja allihopa! Jag har fått lite svar i chamonix nu. Mest intressant är en studio, dock inte sett bilder och så än för den håller på att renoveras.

Snubben vill ha 4000pund för den för hela säsongen. Oklart hur många som kan sova i den än så länge.. men kommer uppdatera snarast!

Det låter som ganska mycket pengar i mina öron eller? Borde kunna hitta billigare? Ni som varit där innan vad bör man räkna med?
Kommentera hemskt gärna! =)

Calle out

P

Pasifist

Guest
Hmm, 4000p?

Kan ju ordnas ifall flera kan dela, jag är förresten helt med på att kunna åka iväg nu, så detta är glada nyheter!! så jävla skönt!, söker vidare själv, hör av mig, ha det!

calle88

Ny medlem
Tjaa! Jag och polarn har kommit fram till att vi kommer dra ner utan att ha fixat boende. Vi drar ett wildcard helt enkelt! Med konserver, nudlar och triangakök proppade i vår härliga gröna corolla drar vi ner och börjar leta jobb och boende på plats. Möjligt att vi köper liftkort innan, försöker ta reda på ifall man får dubbla rabatter ifall man får jobb för isåfall blir det bara en liten slant för liftkortet. Kanske fixar boende för första veckan eller nåt vi får se..
Varken jag eller kompisen har cash nog till att vara där nere hela säsongen utan jobb och ett säsongsboende är fan inte billigt vad jag har märkt!

Ha de gött allihopa så ses vi i backarna!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp