2 platser i valdisere

Som sagt, jag har två, 2 platser kvar i en lägenhet i Val Disere! Vi är 5 killar som ska dela ett boende i Val Disere (La Daille 5min från centrum med gratisbuss) i lägenheten finns platser för 7 personer och Vi vill ha 2 till med oss. Lägenheten kostar totalt 19336:- /person för hela säsongen + en liten summa för elen. 5800:-/person ska betalas snarast som bekräftelse av bokningen och Damagedeposit. Vi hyr lägenheten av firman Mountaionrooms & chalets. (priserna är översatta från pund med dagens valuta) hemsida: www.mrooms.co.uk
lägenheten är ca 40 kvadrat men ett dubbelrum, en alkov med våningsäng och vardagsrum med 3 bädsoffor. Köket är fullt utrustat och lägenheten har 2 mindre badrum en med dusch och ett med toa. Skidföråd finnes i källaren.

Det är först till kvarn så rappa på!

Hör av er till Pär Hansson 0702479741 arb 026108490 eller Anton Lif 0730598034 hem026197841

Ps: Hyreskontraktet kan faxas ner omgående om ni är intresserade

kkofalla

Ny medlem
Debbie White är som många andra i val dessert en riktig fuling! Stå på er om lägenheten är för liten eller hon försöker blåsa er på annat sätt! Lycka till!

H

Hasse

Guest
7 pers på 40 kvm?? Det har ju jag juh själv för samma pengar.... Kanske har blivit lyxbummare på äldre dagar..

AnotherLife

Ny medlem
Letat på bra i ValD och Tinges... -detta är det mest överkomliga priset jag hittat. ValdIsere är glassigt, och när världscupen kommer förbi mår man godis!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp