Är inte de ännu klenare? Hjälper de verkligen om du flyger in en sten i hög fart?SverigeTomten sa:Köp knäskydd som är anpassat till volleyboll, de är mjuka och elastiska. De hjälpte mig en hel del när jag började åka (Jag brukade ramla med knäna före)
Hur stor stenen är och vad som menas med "hög fart" är ju avgörande. Ingenting, inte ens Asterisk skydd, skyddar mot värsta tänkbara krascher och de BD skydden räcker "i de flesta fall"...PocaPuder sa:Hjälper de verkligen om du flyger in en sten i hög fart?
Jepp, och om det inte vore så att användaren har varit här sen 2003 så hade jag gissat stenhårt på reklam då han återupplivar trådar till höger och vänster med samma säljsnack.Vattendroppe sa:Senaste inlägget från över 4 år sedan, tror inte ämnet är så väldigt aktuellt längre![]()
Gör han? En sökning tycker jag snarare visar att hans senaste inlägg, bortsett från detta, är från drygt 3 år sedan, och då hade de inte heller något med knäskydd att göra :PUtter sa:Jepp, och om det inte vore så att användaren har varit här sen 2003 så hade jag gissat stenhårt på reklam då han återupplivar trådar till höger och vänster med samma säljsnack.
Tråd 1Vattendroppe sa:Gör han? En sökning tycker jag snarare visar att hans senaste inlägg, bortsett från detta, är från drygt 3 år sedan, och då hade de inte heller något med knäskydd att göra :PUtter sa:Jepp, och om det inte vore så att användaren har varit här sen 2003 så hade jag gissat stenhårt på reklam då han återupplivar trådar till höger och vänster med samma säljsnack.