Alfahannarna & Jag

JL76

Aktiv medlem
Alfahannarna & Jag
Heddious sa:
JL76 sa:
Det kan tolkas som du förespråkar heterosex över homovarianten, vilket inte är helt pk, och inte heller särskilt meningsfullt, har mänskligheten ett problem med för lite heterosex? Att förespråka mer sex generellt hade ju lett till samma resultat utan förespråka någon variant?
Oj. Wow. Det var absolut inte min mening. Borde väl egentligen veta att ironi inte funkar särskilt bra på internet vid det här laget, det jag försökte framföra var bara det faktum att det är svårt att reproducera människoarten via oralsex, och samtidigt poängtera att det numera går ypperligt att föröka sig på andra sätt än det mest traditionella. Trasslade uppenbarligen in mig i mina egna formuleringar.

För att klargöra: Jag är för alla sorters sex, så länge de inblandade är överens om det som händer.
Well, jag trodde inte du var homofob, inte efter vad du skrivit andra trådar, men cunnilinguskopplingen var för långsökt för mig, och tydligen andra, det lär inte vara oralsex som ändar mänskligheten...

Jibberisch

Aktiv medlem
Alfahannarna & Jag
Vad som än ändar mänskligheten, tror jag alla inblandade skulle gynnas. Oralsex känns ändå som en helt okej form av armageddon. Eller glass. En glasskomet.

L

limegreen

Guest
Alfahannarna & Jag
Jo, du hade (!) en poäng.

Ibland kommer samvetet ikapp och trupperna får kallas hem, banalt helt sonika.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp