Antnäs Gangsters - Treklov Extrem

Freddanblip

Ny medlem
du satt ju dubbeln :O ge mej nära tips hur man gör! misslyckades du nån gång? hur många sår i benet fick du?

OT varför lägga upp en sån här värdelös film?

marer

Ny medlem
antnäs gangsters är fan det ballaste jag varit med om på länge! jag ska trycka ihop alla era kortfilmer och göra en ända stor långfilm och dela ut till tråkmånsar på forum runt om i landet!!

this is fucking rad shit!
over and out, niner niner

Senast ändrad:

andreTrapp

Ny medlem
e de verkligen nödvändigt att lägga upp massa oseriösa filmer hela tiden?
sluta pajja ffs!

Edit:håller med JAAC

Senast ändrad:

jhei

Ny medlem
asnice ju orka alla seriösa glin som drar mysti i ski ner för grejjer de här e mkt häftigare juh

Victors

Ny medlem
haha, fan va ni driver med alla :D älskar verkligen när man ser alla freeridenördar fimpa sina inlägg om hur dåliga ni är xD

JakobJ

Medlem
asså varför blir alla så jävla sur när nån lägger in en osiriös film? se de roliga i den tråkmånsar

A

a_ahlnas

Guest
Hahah Fan Va Radical!! Ride On Antnäs Gangstas Jag Älskar Iaf Era Filmer;d

Victors

Ny medlem
hittade en treklov hos min polare idag, måste säga att jag va rätt bra:p funderar på att göra en sån här film också! tack för inspirationen

Grilljanne

Ny medlem
fattar inte att man seriöst kan bli arg på det här o skriva saker som "jävla sepebarn" och "e ni störd elr?? faan vad dåligt" , även om det sista uttalandet är ganska svårtolkat eftersom den som skrev det inte verkar ha så lätt för det svenska språket.. men men

enligt mig är ironi är en stor del inom begreppet "humor" och jag tycker verkligen synd om dom som inte föstår det...

pijs ouwt

adamR

Ny medlem
lahhTi sa:
hahahahahaha vet ni vem de är ni ska gnälla på haha de är er själva som verkar i alla fall tro att dom är svinseriösa haha !!!
haha precis, dehär är ju freerides om inte sveriges mest oseriösa killar haha ; >

JoelBitar

Ny medlem
vad är det för märke på trekloven? såg ut att vara en high tech 3 formula, har jag rätt eller? :)

carlzeta

Ny medlem
hahah, det roliga är ju att dom gör det för att jävlas med folk, och jaa dom verkar ju ha lyckats rätt bra.
roligt som fan tycker jag ! ;D

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp