Året runt flytt - Hjälp med målerifirma ! ÅRE

Jonte-Gille

Ny medlem
Tjena grabbar och tjejer.. Skall ta mitt pick och pack från Göteborg under sommaren och flytta upp till Åre och bo där dag som natt, sommar som viter i 2-5 år. Det ända "problemet" är just nu målerifirmor, det finns inte så många och har mailat de som finns (Åre kakel & Måleri, Pensel & Tapet QPR, Årehus, Målerikompaniet, Sjöqvist´s) och då är frågan till er. Känner ni eller jobbar ni själv inom måleri i Åretrakterna som kanske skulle kunna hjälpa mig och få fram ett nummer eller mail så jag kan höra av mig. Det vore väldigt tacksamt !

MVH Jonte

Senast ändrad:

Hippieolle

Ny medlem
Ett tips (om du inte har tänkt på det) är ju att höra av dig till målare/målarfirmor verksamma i Åre med omnejd, typ Undersåker och Järpen också. Annars är det väl bara att slå på någon av de olika enirositerna som finns?

Vad gäller referenser kring målare eller hur det är att arbeta på/för dessa firmor kan jag inte hjälpa dig alls då jag sysslar med helt andra saker.

Hälsn.
Hippieolle

F

FabbeH

Guest
Ingen ide du söker... ingen kommer vilja ha din tjänst, Ken ring!

Jonte-Gille

Ny medlem
Hippieolle - Min sökning sträcker sig mellan Duved - Östersund. Fick ett svar idag så vi skall prata i morgon mer sedan kanske jag får flyga upp på en intervju :)

hahahahaha ! käft fabbe jag vet va din brevlåda bor :) Vakta din syrra ! :cool:

tommypeters

Ny medlem
Nu fick du ju ett svar på din mailförfrågan, men annars kan man ju säga att företag ofta betraktar en förfrågan via telefon eller pappersbrev som mer seriös.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp