Årets inlägg?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

virrem

Ny medlem
jag har en sparad favorit :

Free Redicals nya film
av: aguenboy Datum : 2005-06-21 21:40:31

Tja! Någon som vet när freeredicals nya film kommer.. vilka åkarna är och vad den kommer att heta? Har slagit vad med en kompis om att man säkert kommer att få se lite skön telemarksåkning av frodde eller nån annan nykomling i filmen.. någon som vet?

SV:Free Redicals nya film
av: marcus_hansen Datum : 2005-06-26 00:21:44

Hej!

Jag kan berätta att de kommer bli en bra film, sköna åkare, sköna jibs, sköna linjer. Samma stuk som förra årets succe i Serious, alltså annorlunda koncept än dem flesta andra skidfilmer. Vilket jag personligen tycker är bra för utvecklingen av skidfilms industrin i framtiden.

Trailer, info om film, åkare, samnt annat runt filmen kommer komma snart. Så håll ut!

Jag har nu suttit och redigerat hela veckan och det ser lovande ut kan jag avslöja.

På åteseende!

Mvh Marcus Hansen /Downfilm

SV:Free Redicals nya film
Av:JWester Datum : 2005-06-26 12:36:05

Hej!

Jag kan berätta att det kommer bli en porrfilm, sköna aktörer, sköna toys, sköna linjer. Samma stuk dom i förra årets succe Serious, alltså annorlunda koncept än dem flesta andra porrfilmer. Vilket jag personligen tycker är bra för utvecklingen av porrfilms industrin i framtiden.

Trailer, info om film, aktörer, samnt annat runt filmen kommer komma snart så håll ut!

Jag har nu suttit och onanerat hela veckan och det ser lovande ut kan jag avslöja.

På åteseende!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp