[Artikel] 10 saker för att lyckas med Jon Olsson

Redaktionen

Aktiv medlem
p-20120410-00153_hires-jpeg-24bit-rgb-750x380.jpg

Hur lyckas du som skidåkare? Det finns inte bara ett svar. Därför bad vi Jon Olsson lista 10 saker du måste göra för att lyckas som skidåkare.

Läs hela artikeln:

eHogstrom

Aktiv medlem
1. ÅK SKIDOR
ÅK SKIDOR OCH FOKUSERA PÅ ATT BLI BRA INNAN DU FUNDERAR PÅ NÅGOT ANNAT.

2. HA KUL
HA KUL. HAR DU INTE KUL KOMMER DU INTE ÅKA TILLRÄCKLIGT OCH INTE BLI BRA!

3. HA EN PLAN
HA EN PLAN MED HUR DU LÄR DIG TRICKS. JAG FUNDERADE ALLTID MYCKET PÅ VILKA TRICK JAG BEHÖVDE PÅ SLOPESTYLE-TÄVLINGAR SÅ JAG KUNDE FÅ IHOP ETT BRA ÅK. SAMT ATT JAG HADE VARIATION I MINA TRICK.

4. VAR ALLSIDIG
VAR ALLSIDIG. MYCKET BÄTTRE ATT BÅDE FILMA OCH TÄVLA, DÅ HAR MAN ALLTID ETT VÄRDE FÖR SPONSORER ÄVEN OM MAN INTE VINNER.

5. LÄGG TID PÅ SOCIALA MEDIER
SOCIAL MEDIA. JAG TROR ATT DET HÅLLER PÅ ATT SKE STORA FÖRÄNDRINGAR INOM SPONSRING DÄR ANTALET FÖLJARE KOMMER BLI MER OCH MER VIKTIGT. LÄGG TID PÅ DIN INSTAGRAM.

6. VAR ANNORLUNDA
VAR ANNORLUNDA, KOLLA PÅ VAD ANDRA GÖR OCH FÖRSÖK GÖRA DET ANNORLUNDA, INGEN HAR BLIVIT STOR GENOM ATT GÖRA SAMMA SAK SOM ALLA ANDRA.

7. VAR GLAD
VAR GLAD OCH ÖPPEN MOT ALLA I BACKEN, VÄLDIGT SVÅRT FÖR ÅKARE MED ATTITYD ATT HITTA EN PLATS I SKIDVÄRLDEN.

8. VÅGA PROVA NYA SAKER
VÅGA PROVA NYA SAKER, MÅNGA ÅKER RUNT I PARKERNA OCH GÖR TRICK DE KAN FÖR ATT SE TUFFA UT. VÅGA TESTA NYA SAKER PÅ SMÅ HOPP OCH SE UT SOM EN NYBÖRJARE! JAG OCH HÅTWEIT KÖRDE OFTA LILLA LINJEN I KEYSTONE OCH GJORDE SMÅ TRICK NÄR ALLA ANDRA KÖRDE PÅ STORA LINJEN.

9. VAR I BACKEN FÖRST, ÅK HEM SIST
VAR UPPE I BACKEN FÖRST, ÅK HEM SIST, KÖR RAILS PÅ KVÄLLEN. SÅ SÅG 5 ÅR I RAD UT FÖR MIG I BÖRJAN!

10. LÄGG TID PÅ DINA KANALER
LÄGG TID PÅ HEMSIDOR, EDITS OCH FACEBOOK MM. DET TAR TID ATT BYGGA UPP MEN KOMMER VARA ENORMT VIKTIGT FÖR ATT LYCKAS MED ATT GÖRA DETTA PÅ HELTID!

. Ni behöver inte tacka mig

la_grave

Aktiv medlem
Hur innehållslöst liv lever man inte egentligen om man följer en "kändis" på Instagram. Kommer någon minnas en kändig Instagramögonblick när de ligger på hemmet?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp