[Artikel] Bokrecension Alex Epicure "Och jag gav mig iväg"

Redaktionen

Aktiv medlem
ya-2-1000x558.jpg

Vi har läst Alex Epicures debutroman "Och jag gav mig iväg". En klart läsvärd bladvändare som säkert kan få det att börja klia i hjärnans äventyrscentra på en och annan som lever nio till fem-liv och kanske hellre inte hade gjort det.

Läs hela artikeln:

Tack för recensionen Freeride

Roligt att författaren av den andra boken tycker att min är så läsvärd att han marknadsför sin egen i kommentarerna under recensionen av min. Tack för din uppvisade uppskattning ❤️

Och så en tanke sittande med blött hår efter ett skönt surf i Ericiera men längtande efter snö.
- Visst ska man lyfta sina personliga åsikter och smak i en recension, hellre det än en tradig uppräkning av bokens innehåll. Där har tjejen bakom recensionen träffat tätt. Men nog borde en öppen site för snöälskare försöka undvika politiska agendor. Det recensenten säger sig vilja dra tipex över eller inte finna svar på finns skrivet i blod i de första kapitlen, som hon bevisligen inte klarades av att läsa eftersom hon hävdar att jag är från Uppsala. Om man kritiserar delar man inte gillar är det bra att ha fog för det annars är det bäst att låta bli.

Med största välmening.

Visa bilaga 6172

AndersWingqvist

Moderator
Forumvärd
I recensionen uppmanar vi läsarna att tipsa om andra skidrelaterade böcker, därav tipset från Robin aka @offline. Boken som han tipsar om är skriven av Jacob Mjöbring. Det är alltså inte någon reklam för en egen bok eller liknande.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp