[Artikel] Bråk och skrik efter incident med drönare i Les Arcs

Redaktionen

Aktiv medlem

En fransk skidåkare blev nästan påflugen av en drönare i en pist i Les Arcs. Han reagerade starkt och slog sönder drönaren med sina skidstavar.

Läs hela artikeln:

rabbit

Aktiv medlem
engelsmän. både han som kör dronen och "åkaren".
jag tycker det verkar "fejkat" som faan.
gudarna vete varför...
#why

rabbit

Aktiv medlem
varför verkar det fejkat?
Reaktionerna är konstiga, arga-snubben låter inte som att han är arg i verkligheten, den lämpligt isolerade platsen, filmat från två vinklar...

Det kanske bara är jag som är gammal och bitter och har svårt att tänka mig att folk som överreagerar till den graden inte redan är omhändertagna och inspärrade och därför försöker inbilla mig något trevligare?
#hoppetärdetsistasomdör

Bohica

Aktiv medlem
Jag fick samma känsla av fejk när jag kollade, känns skådespelat. Och dessutom praktiskt med flera kameravinklar.

Björnef

Ny medlem
Sjukt roligt. Jag är inte heller galen men skulle göra exakt samma sak. Hatar drönare av integritetsskäl.

Bohica

Aktiv medlem
Jag har inga problem med drönare, det är som med hundar; Det är ägarna som brukar vara orsaken om problem uppstår. Som så mycket annat i livet. Det är sällan verktygen som är problemet utan idioten som håller i det.

IsbjornH

Medlem
Jag har inga problem med drönare, det är som med hundar; Det är ägarna som brukar vara orsaken om problem uppstår. Som så mycket annat i livet. Det är sällan verktygen som är problemet utan idioten som håller i det.
Men det är mindre drastiskt att slå sönder drönaren än idioten. ;-)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp