Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Branäs: oväntat bra skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1217994" data-attributes="member: 138899"><p>Jag åker upp i morgon kväll. Så du kan få ett svar. Men jag förutsätter att det är kö i gondolen från kl09:30 lite lugnare 12:30-14:00 kö på nytt fram till 17:30. Släpliftarna har sällan kö, förutom Björnliftarna som är den största flaskhalsen. Även sexstolen har köer lite kortare tider än gondolen. Så där skal man kolla ner innan man far ner. Men kön ser värre ut än vad den är.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1217994, member: 138899"] Jag åker upp i morgon kväll. Så du kan få ett svar. Men jag förutsätter att det är kö i gondolen från kl09:30 lite lugnare 12:30-14:00 kö på nytt fram till 17:30. Släpliftarna har sällan kö, förutom Björnliftarna som är den största flaskhalsen. Även sexstolen har köer lite kortare tider än gondolen. Så där skal man kolla ner innan man far ner. Men kön ser värre ut än vad den är. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Branäs: oväntat bra skidåkning
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det.
Läs mer
Jag förstår
Topp