[Artikel] De första svängarna

Redaktionen

Aktiv medlem
I den här artikeln struntar Freeride-redaktionen att skriva en ingress. Eller vänta, vi kör på ett ord; snö.

Läs hela artikeln:

evil

Ny medlem
Jag har lite ont i vänsterfoten och tar det som ett tecken på att det blir en rekordsäsong!

Josslo

Ny medlem
har inte äns börjat tänka på skidsäsongen än...vindsurfsäsongen är ju i sinn topp!

bjo_83

Ny medlem
Fan vad nice=9,bodde där för 2 år sen,är uppvuxen där omkring,och så krachade jag och bröt 2 kotor i ryggen,så ryggfan är inte bra.
Nu bor man i Karlstad med världens bästa tjej och en svin bra sjukgymnast=),så vintern 10-11 ska jag fan kunna vara tillbaka på skidorna igen och då flyttar vi norr upp igen jag och bruden och våra hundar=)

Idag har det regnat i Karlstad så det är ju kul =(.
Men nu ska jag lägga mej och kolla på skid filmen Reasons ännu en gång haha,så jäkla nice film och roligt att dom fått så nice bit från Åre i den=).
Så nu blir det soffan och bara softa,Tjejen är på besök hos sina föräldrar i Gällivare så då kan man göra det med lugn och ro haha;p

triumfen

Ny medlem
Visste inte att detta var en plats att blogga på BJO..

OnT; SNÖ <3

Schwimp

Medlem
Fett Nice, synd att de aldrig kommer snö till göteborg längre :( får hoppas att treden som har vart de senaste åren bryts och att de kommer fett me snö :D

Angeliqa

Ny medlem
Fin artikel Johan! Jag var också där samma dag och åkte :)
seeya

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp