[Artikel] Drömmen om sponsring

Redaktionen

Aktiv medlem
För många skidåkare är det en stor dröm att bli sponsrad och i den här artikeln vrider och vänder vi på det ständigt aktuella ämnet. Dessutom delar Reine Barkered, Oscar Wester, Jesper Norén och Robert Gustafsson med sig av sin erfarenhet och kunskap

Läs hela artikeln:

Fo_Ja

Medlem
Tack Ola för en välskriven och relevant artikel. Jag kan ganska säkert säga att många behöver läsa det här och framförallt den sista meningen.

Jibberisch

Aktiv medlem
Skön läsning Ola! En, om man ska tro mängden trådar i forumet, relevant artikel!? Alltid kul att läsa om hur tankarna går i huvudet på folk som faktiskt livnär sig på min hobby.

Får fila ihop ett mail och börja skicka runt. Och ladda ner något redigeringsprogram. Och klippa ihop lite från andra skidfilmer...

Fast om någon frågar om jag är sponsrad på afterskiin - errr?

Felix:
När du kritiserar någon(?), är det i verkliga livet, god sed att förklara varför, samt vad personen skulle kunna göra bättre. Att bara häva ur sig att något inte är bra, blir lätt lite meningslöst. Och kan slå tillbaka på personen som slängde ur sig det.

Då man lätt kan få för sig att personen är lite "mindre vetanade". Eller bara från någon annan del av landet. Eller i bästa fall bara lite "avis" på personen som i det här fallet skrivit texten som kritiserades. Eller något annat otäckt. Något som inte är coolt liksom typ.

SebTorneus

Medlem
Skön artikel om ett allt för uttjatat ämne här på Freeride. Kanske dämpar hysterin lite iaf.

Jibberisch: om du inte förstått att 99,9% av allt felix skriver är ironi, sarkasm eller bara rent driv så vet du det nu! Ta det aldrig på allvar, njut av det med glimten i ögat! ;) då blir det roligare.

Topp