[Artikel] Efter 20 000 höjdmeter med Dynafit Radical Pro: Hur bra är pjäxorna?

Redaktionen

Aktiv medlem
radicalpro-1000x500.jpg

Freeride.se har hård- och långtestat Dynafits senaste freeride-inriktade turpjäxa, Radical Pro. Testare har hunnit lägga dryga 20 000 höjdmeter bakom sig med pjäxorna på foten så långt denna säsongen, så det är ett minst sagt djupgående test av pjäxorna som presenteras.

Läs hela artikeln:

xviggenx

Aktiv medlem
Snajdigt skrivet, testat och åkt!
Synd att en så vettig pjäxa inte verkar kunna bli en ersättare för mina TLT6or som snowboard/splitboard pjuck skalen väl ger upp, mina "Lange RS/98mm"-fötter kommer nog inte komma så bra överens med den väl tilltagna lästen..

RandoScando

Turtok
Forumvärd
Snajdigt skrivet, testat och åkt!
Synd att en så vettig pjäxa inte verkar kunna bli en ersättare för mina TLT6or som snowboard/splitboard pjuck skalen väl ger upp, mina "Lange RS/98mm"-fötter kommer nog inte komma så bra överens med den väl tilltagna lästen..
TLT Speedfit! :)

KaitsuH

Aktiv medlem
Hälsningar från Anton. Frun har åkt nu 5 eller 6 år allt, pist, barnpark, puder, turing, med samma tlt 5-or, och vill inte byta den. (Och med dynafit st -bindningar) Jag ville köpa henne några nyare och säkrare, men hon vill absolut inte.

xviggenx

Aktiv medlem
Jo, det gamla räven finns ju..
Men jag är nog mer nyfiken på Salomons nya Summit-serie! Hoppas på tight fin passform och den där alldeles lagom klassen på 1100-1200gr/fot.
L47042900_0_VIR_MTN_SUMMIT_S_LAB_Black-anthracite.jpg.cq5dam.web_.6008.6001.jpg

L47043400_0_VIR_MTN_SUMMIT_PURE_Black.jpg.cq5dam.web_.6008.6001.jpg

Sen har jag ju iofs ett par OG MTN Lab från när den lanserades att slita på också, men dom är lite lite hårda för att åka bräda i heltid...

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp