[Artikel] Följ med på Secondhands sommarlov

Lars_Ilis

Aktiv medlem
mattias: Att prata om dig sjælv verkar du tycka om. Hoppet stod kvar så det ær inget att diskutera. Tænk samarbete istællet før att bemøta oss med en arrogans som ær tæmligen obefogad.

Lars: Det kanske låter så, men det är dina ord. Det jag skrev till Einar var lite på skämt, vi känner varandra. Arrogant? Nja, dom som känner mig hävdar motsatsen. Tävlingsinriktad ja. Jag pratade med Filip som äger Field igår och han läste inläggen. Han var heller inte så stokad på det här. Men ursäkta så mycket om vi tycker så här, vi borde sprängt skiten i luften så hade vi aldrig haft den här diskussionen. Fast du, ha en trevlig sommar nu, jag ska gå på semester i alla fall.

Jag förstår inte problemet, som jag förstår har 2H fått tillstånd av Laffa att hoppa i hoppet, och han gjorde även om hoppet till en viss del.

ekdahl

Ny medlem
min enda kommentar blir nog, HAHA^

förövrigt så tror jag att 2h kommer göra en grymm film, sedan så känns det rätt sjukt att en skidfotograf ska klanka ner så på några killar som vill filma och ha kul..

adamhermanson

Ny medlem
sjukt bra skrivet med bra bilder längtar efter att få se långa filmen..

den där mattias fradriksson verkar dock vara lite för tävlingsinriktad för att hålla på men denna sport meningen är att ha kul om jag inte har missuppfattat allt.
/A.

eriknordin

Ny medlem
Men jon olsson hade ju Pantent på hoppet och för att 2hand skulle hoppai det skulle dom få bygga om det !

H

H-T

Guest
haha patent på snö, den var ny. känns som att ordet professionalism har fått en ny definition. likt storhetsvansinne.

jag undrar hur mattias kan sitta o klanka ner på åkarna i secondhand när han själv inte åker. det känns lite som lågstadiet när man berättade om hur balla äldre killar man känner. all respekt till dig fredriksson, men du kan ju inte klanka ner på secondhands åkare för att du känner duktigare åkare.

och nu ska jag inte mer blanda mig i denna diskussion för den har egentligen ingenting med mig att göra, blev bara relativt konfunderad och kände att jag behövde låta fingrarna löpa över tangentbordet.

A

a_ahlnas

Guest
Måndagen var klockren! Synd att ni missade den kan jga säga- dan innan sög ju.

CMattsson

Ny medlem
secondhands hamnade på ett bananskal angående hoppet på baksidan. igentligen var tanken att JAG skulle få köra på det och få några välriktade shoots.. det fick jag. efter det var tanken att vi skulle mosa ner hoppet och bygga om det till en ide som jag hade i bakhuvudet. som jag, Jon anders lindstad( up rising från norge) jim johansson skulle köra på . men ´vi hade ingen tid för att bygga om det så vi skalade bara ner kicken och höjde nollen som ryska onboard skulle köra på.. Secondhands hamnade som sakt på ett bananskal, men dom fick turen med sig och fick köra det.. men jag kan lova er allihopa att mattias fredriksson fick kort där åkarna var minst 3-4 meter högre än ryska onboard och secondhands, field productions filip fick klipp som är värd enormt mycket pengar. ett shoot på en snowboard åkare såldes direkt till DC shoes som betalade av hela helikopterhyran..
Men secondhands hade vädret med sig och fick nog några feta klipp/foton därifrån..

väldigt oklart vad jag ville få fram men läs några gånger så förstår ni.

FRED TOFFE

mattias du beter dig som en jävla barn unge å då är du ändå nästan äldre än min farsa :S
skyll er själva om ni inte tog bort hoppet!!

puffran

Ny medlem
haha det här va kul! Go secondhands! för övrigt får vi väl hoppas på att det kommer mer snö i våra liv, jag hade iaf tänkt att leva längre än till 32 :) Köss

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp