[Artikel] Hallå där: Julius Aspman

Redaktionen

Aktiv medlem
Hans förra skidfilm, The Golden Month, har hyllats å det grövsta och är en av de mest visade på Freeride. Nu är Julius Aspman tillbaka med en ny skidfilm – från hans fjolårssäsong i Whistler.
– Jag tycker om att åka skidor och inspireras av folk so

Läs hela artikeln:

Ingemarsson

Ny medlem
Måste bara säga att detta är den bästa filmen jag har sett! Allt är så jävla bra och grymt gjort. Jag blir rätt sugen på att dra till Kanada nästa säsong:)

Ukke

Medlem
Skön känsla genom hela filmen (thumbs up) Undrar hur många sms han har fått nu? lätt 1000+ ;)

AdamClaeson

Medlem
Åkningen är inte den bästa. Trixen är inte dom svåraste. Inga helikopterfilmningar. Inte så mycket slowmo, men den har precis allt vad skidåkning handlar om. Glädje! Jag kommer på mig själv att jag sitter med ett stor smil under hela filmen. Ren och skär underhållning! En inspirationskälla! För övrigt är mellansnacket är genialiskt! Det här är fantastiskt!

riktigt underbart att se 2 härliga grabbar som verkligen ger allt i varje moment. Jag beundrar är väldigt mycket och hoppas att en dag få stå i backen med er 2 runt mina armar drickandes ett stort glas glögg.

MVH

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp