[Artikel] Henrik Harlaut signar för Oakley

Redaktionen

Aktiv medlem
Efter många spekulationer med djupgående utredningar i bland annat Freerides forum står det nu klart att Henrik Harlaut byter goggelssponsor från Scott till Oakley. Han kommer även att börja köra för Empire Gloves den kommande vintern.

Läs hela artikeln:

jeppenator

Aktiv medlem
Sjukt kul med sånna här artiklar! grymt ola! mera av detta!
inga nyheter om wallisch och scott att komma med? spekulationerna är ju ännu inte bekräftade!

Om det är nu någon som är rädd för att Årejibbern kommer att bli mindre gheddo och få sämre steeze till den kommande säsongen kan genast pusta ut.
– Jag kommer inte bli mindre ghetto. Och steezen kommer bli bättre, lugnar Henrik.

hahaha

LeeMyhr

Medlem
Phil Casabon är inte i Mt.Hood, han är hemma i Québec med bruten fot..

RailReppin

Ny medlem
"Jag kommer inte bli mindre ghetto"

Du bor i Åre mannen, du är så långt ifrån ghetto du kan komma

Fanboy

Ny medlem
Idag 17:36 Av: Pizzaaugust
Åh helvete då måste jag ju köpa oakley igen! Och dom e ju så dyra dom där splice. scott var billigare.. faan

Hahaha vafan:)
Sjukt kul

Mycket bra artikel, precis sånt här som är intressant att läsa. Känns som Freeride är med i tiden, när herr Melin styr skeppet som redaktör.

Sjogras

Ny medlem
Om det är nu någon som är rädd för att Årejibbern kommer att bli mindre gheddo och få sämre steeze till den kommande säsongen kan genast pusta ut.
– Jag kommer inte bli mindre ghetto. Och steezen kommer bli bättre, lugnar Henrik.

hahaha

Precis, vilket jävla skämt, nice

fredrisch

Medlem
"Jag kommer inte bli mindre ghetto"

Du bor i Åre mannen, du är så långt ifrån ghetto du kan komma

HAHAHAHAHAHAHHA WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD!

martinohman

Ny medlem
"ja kommer inte bli mindre ghetto"
och han bor i åre! de är ju förfan ghettots raka motsats! men ja gillar henke och hoppas han får en härlig "ghettosäsong"

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp