[Artikel] Jeppenator sammanfattar sin säsong

Redaktionen

Aktiv medlem
Jesper Norén, mer känd som Jeppenator, har haft en lång och fullspäckad vinter. Idag släpper han sin första säsongsedit på tre år, så vi haffade honom för en pratstund om skidåkning, stavar och speakerjobb.

Läs hela artikeln:

pirrson

Aktiv medlem
Styr upp den där namninsamlingen så är jag den första att skriva under!
Riktigt viktigt men en klippa som expertkommentator när vår fina sport gör debut.

Jp-Mansson

Ny medlem
Let's make Jeppenators dream come true!
Tycker som underskrivande, om redaktionen hade kunnat styra upp en stor namninsamling som sen kan skickas in till förmodligen svt eller den kanal som sänder OS :)

OlofM

Medlem
"– Jag vill inte påstå att jag är bättre än någon annan, det finns jättemånga som har bättre koll på trick och åkare än jag, så jag tar inte jobben för givet." Ödmjukt Jeppe men vettefan om det stämmer ;) Tycker iallafall att du gör sjukt bra ifrån dig som speaker!

filiplofquist

Ny medlem
Jeppenator måste vara speaker i os då kommer det bli en skön känsla när man sitter hemma och ser

turboture

Ny medlem
Man fattar ju varför han inte vill äta kebab eller burgare, han har ju fått käkat det 7 dagar i veckan på snowcamp :P

Senaste inläggen

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp