[Artikel] Kvalet NM Riksgränsen avgjort

Redaktionen

Aktiv medlem
DSC_8152-1000x667.jpg

Rutinerade Kristofer Turdell vann kvalet NM Riksgränsen, samtidigt som flera tunga favoriter kraschade. Här är alla resultat från dagens drabbning på Nordalsfjäll i norr. 

Läs hela artikeln:

David_K_J

Medlem
Jippot skall live sändas enl Åka Skidor via SVT Norrbotten.
Hittar ingen info på SVT (kan vara kass google-skills) men om någon har länk så länka gärna. ;)

AndersWingqvist

Moderator
Forumvärd
Det är felaktig information tyvärr. Jag pratade precis med dem på SVT och de har inte valt att lägga resurser på att sända NM detta år. Så live-länk får man leta länge efter :cry:
Däremot har vi på Freeride.se en flygande korre på plats som rapporterar i sann Sartre-kvalitet textmässigt, stay tuned i eftermiddag/ikväll kommer det nyhet på hur det gått!

David_K_J

Medlem
Det är felaktig information tyvärr. Jag pratade precis med dem på SVT och de har inte valt att lägga resurser på att sända NM detta år. Så live-länk får man leta länge efter :cry:
Däremot har vi på Freeride.se en flygande korre på plats som rapporterar i sann Sartre-kvalitet textmässigt, stay tuned i eftermiddag/ikväll kommer det nyhet på hur det gått!
Ha ha! Tack, då skall jag sluta leta...
Det blir mer tidseffektiv att läsa referat än att kolla live-sändning så kanske lika bra... ;)

Anzom

Aktiv medlem
Tröttsamt att man 2022 inte från arrangörens håll kan använda de 1500 kr i anmälningsavgift per deltagare till att smälla upp en kamera och sätta mikrofonen till speaker Julius och Felix. Win win att kunna nå ut bredare.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp