[Artikel] Oscar Wester vann Sverigefinalen av Salomon Jib Academy

Redaktionen

Aktiv medlem
I lördags kördes Sverigefinalen av Salomon Jib Academy i Gesunda. I strålande solsken fick domare och publik se Oscar Wester knipa den åtrovärda biljetten till den internationella finalen i Mammoth. Se även SVT's 35 minuter långa reportage från Gesun

Läs hela artikeln:

4front

Medlem
någon som vet vart man kan se mera bilder från tävlingen? kanske andreas har ngr fler bilder..?

JohanNiemi

Ny medlem
4front: kolla på facebook "perfect transitions" där finns en massa bilder :)

mistersedin: axel ramlade i utagningen till kvartsfinalen men han körde grymt under hela dagen och fick ett wildcard :)

ADouhan

Medlem
perfect transition har foton från fotosessionen om ni går in och söker perfect transtition på facebook (=

4front

Medlem
joo dem bilderna har jag redan sätt men jag tänkte att det var en jävla massa som fotade under dagen och det måste finnas någon annan som har fångat lite bilder..

Rullator

Medlem
sjukt chill dag, ända dåliga var musiken. Vem fan spelar 50 cent- in da club lxm? :p

alexrose

Ny medlem
fan oscar! du kunde ju dragit till med något roligare än att fira vinsten med lite mat och sömn haha! grattis

spacepope

Aktiv medlem
varför bryr ni er om kommentatorn? ni vet ju ändå va tricken heter, han är ju där för att folk som inte har en aning ska få ett hum om vad dom gör! då räcker det med att säga 900 när det egentligen är en cork 9 tindy t.ex. sluta klaga och var glada över att svt gjorde detta, sjukt bra tycker iaf jag

Rylander

Ny medlem
Håller helt med jekub. Fan man får väl vara glad över att SVT överhuvudtaget uppmärksammar det här. Det var ju för fan ett helt program. Mycket bättre än jag förväntat mig! Creds till SVT!

Tink

Ny medlem
Ax är brädåkare. åker man på en bräda istället för 2 heter ju tricken olika..
Så han har inte riktigt koll ;P

Topp